Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Hakar på jag m. 34 år 3 barn men vill gärna ha en liten till :) bor norr om Stockholm
Hakar på jag m. 34 år 3 barn men vill gärna ha en liten till :) bor norr om Stockholm
Slutade m p-piller i okt äl i måndags om jag har rätt :)
Mina barn är 13 11 o 14 månader :)
Någon som testat m billigatester? Tog ett idag på bim-3 tror jag att jag är på. Fick 2 streck. Men det ena sitter på fel ställe? Har aldrig varit m om detta tidigare. Har inte doppat Stickan över Max el haft det för länge i urinen? Men det sitter för långt ner för att vara giltigt. Undrar om någon varit med om samma lika? Tar ett nytt i morgon o ser. Känner mig inte gravid bara pmsig :) så mensen kommer nog i dagarna :) hur mår ni andra? Har ni några känningar?
Tog ett till som visade neg ;) dom kan vara luriga :) tänker inte beställa fler av dessa.
Tog ett till som visade neg ;) dom kan vara luriga :) tänker inte beställa fler av dessa.
Hej hej. Har inte varit här inne på ett tag. Hur mår ni? Jag hade äl flytning den 10 nov. Då vet inte exakt när jag har bim. Men om jag utgår från den 10e borde det vara idag. Har testat med vanliga stickor som jag haft kvar efter förra graviditeten. Dessa har visat negativt. Ingen mens har kommit. Så testade med ett clear blue för en timme sedan. Tror mig se ett svagt streck. Men har inte använt mig av det tidigare. Någon med erfarenhet av svaga svaga plus som blivit starkare. Annars är det kanske ett spökstreck. Har aldrig fått såna tidigare men det är ju inte omöjligt.
Hur lägger jag till ett foto?
Ser liksom inte ut som ett helt streck. Hmm får testa i morgon el övermorgon om inte mensen kommit ????