• TIlde15

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Jag vill gärna hänga på jag med, är andra försöket och har BIM 26/11 men testade tyvärr negativt idag :( och blev ledsen och gick ut och skulle springa när jag springer rakt in i en klunga med 6(!) barnvagnar! Kändes som att universum var grymt just då :(( Men får satsa på december! Nästa BIM borde bli 24/12(hoppas tomten kommer med ett plus ;P)

• TIlde15
    Maglizz skrev 2014-11-25 19:45:49 följande:

Vilken helsikesdag det varit idag. Haft molande värk i nedre delen av ryggen hela dagen, så varit soffan hela dagen(praktiskt när man brutit foten också). :(

Samtidigt har jag legat och klappat på min egen mage och sagt "måtte han däruppe vara glad på mig och ge mig ett plus den dagen jag testar". Hur sinnesjukt? Är jag den enda här som går med bebis på sinnet 24/7? Min sambo är väldigt trött på mitt eviga prata om namn och diverse saker... Åh vad man önskar att man hade kompisar i samma sits! (Flyttade 30 mil för min sambo så känner ingen här...).

Sorry för dethär, men någon kanske kan identifiera sig i det jag skriver?

Å jag förstår precis! Min sambo tycker att vi ska ta det lugnt och se hur det går, haha det går ju inte!! Jag tänker på det hela tiden! Googlat barnsaker i flera veckor, vet vilken barnvagn jag vill ha och planerar hur/när jag

ska berätta för familjen! Jag är knäpp! Men tänk om det här tar år, då kommer jag bli tokig! :p
  • TIlde15
    Steph9006 skrev 2014-11-26 14:10:43 följande:

Jag har en fraga till er tjejer.. Far ni ocksa sanna har dumma reaktioner fran "nara och kara" nar ni berattar att ni vill ha barn/forsoker?

Ni vet nar man ser att de tycker att man ar lojlig som en kan saga ngt sant och sen far man en san dar rolig fraga, typ "na men varfor ska du ha sa brattom? Ska du inte ut i varlden och resa lite/ gifta dig / bli miljonar forst?".

Eller det kanske bara ar jag som delat med mig till syster/bastis/mamma etc? Haller ni det hemligt tills det hander ?

Jag håller det också hemligt tills det händer bortsett från nån vän men inte fått nån sån kommentar än iaf! Jag vill gärna att det ska bli en överraskning! :)
  • TIlde15

Måste ha lite råd: jag testade negativt igår och har BIM idag, fortfarande ingen mens och hade kramper i magen igår som jag då trodde berodde på att mensen var på gång, har även haft känsliga bröstvårtor i några dagar! Kan det vara så att jag är gravid trots negativt test BIM -1? Vad tror ni? Nån som testat negativt nära BIM och ändå varit gravid?

• TIlde15
    Elinn skrev 2014-11-26 15:37:12 följande:
    Jo det kan man. Endel är sk låghormonare. Tog du morgonurin? Vänta några dagar så får du se :) Håller tummarna för dig!
    Å ja håll tummarna för att det är så! Ja tog morgonurin men är inte helt säker på min BIM, går efter en app men förra månaden var den en vecka sen men det var också första mensen efter p-piller stopp så svårt att säga om det var därför! Jaja får avvakta några dagar och sen ta nytt test om ingen mens kommit! Hoppas hoppas!!
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014