• Teakfreak

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Jag hänger gärna på denna tråd! 
    Jag och min sambo hade det "stora snacket" förra helgen och jag slutade med mina P-piller samma dag, mitt i kartan och mitt i mensveckan, och idag började jag äta folsyra. Så nu är det bara att tuta och köra - spännande!Skrattande

• Teakfreak
    Lillon skrev 2014-11-22 20:58:06 följande:
    Välkommen!! ;) Hur gammal är du?
    Tack! :)
    Jag är 33 år.
  • Teakfreak

Om TS vill lägga till mig i BIM-listan så har jag 15/12. Har en ganska oregelbunden cykel och har ju precis slutat äta Exlutena, men enligt appen P Tracker som jag använder ska det vara då.

Lycka till allihopa! :)

• Teakfreak

Jag har haft lite molande värk i livmoder/äggstockar i några dagar nu, fjärde dagen idag. Igårkväll hade jag en äggviteliknande och seg flytning - är det tecken på ägglossning? Tidigare har jag ibland känt att det har varit ÄL på gång, men inte såhär länge. Började nästan fundera på om det redan hade fastnat nåt där inne :) Jag slutade ju med minipiller (Exlutena) för 3 veckor sedan, antar därför att detta är min första ÄL sedan  pillerstoppet..? 
    Isåfall blir inte min BIM 15/12 som jag först trodde, utan runt den 21/12. 

Lycka till därute och grattis till er som har plussat!

• Teakfreak

Jag plussade i morse! Har testat varje dag i 4 dagar med Testlagrets test och fått svaga plus som har blivit lite starkare för varje dag. Men i morse testade jag med CB Digital och det stod "Gravid 1-2"!
    Även om jag har känt det på mig så är jag och sambon i lite smått chocktillstånd..! Vilken julklapp!

God Jul alla!

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014