Inlägg från: Anonym (Belle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Belle)

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Slänger mig gärna in här. Planerar andra barnet, har en på snart åtta år men nu är det dags för syskon.

Har bim den 26e. Önskar er lycka till :)

• Anonym (Belle)

Snart närmar sig bim. Fick ett plus som sen bleknade. Hur ska man tolka det? :S

• Anonym (Belle)
    Irlais skrev 2014-11-22 18:25:45 följande:

Syns det fortfarande? Dök det upp inom 3-5min eller vad det nu är man ska kolla? I så fall borde det ju vara ett riktigt plus :) lägg upp en bild!

Det dök upp direkt sen försvann det efter ca en minut, hann inte ta ngn bild :( blev först väldigt glad sen trodde jag det va en synvilla men jag vet att det inte var det så det spökade nog med det :S men väldigt skumt. Har aldrig varit med om det innan.
  • Anonym (Belle)
    CherryBlossom skrev 2014-11-23 12:38:28 följande:

Hej allihopa!

Gick just med här, har spanat runt här på FL i smyg i ett par månader utan att vara medlem men tänkte att det vore fint att gå med jag också :)

Är 32, inga barn (än, hehe). BIM den 29/11. Har väl inte försökt "aktivt" direkt men hållt koll på ÄL (genom app, inga stickor eller så) de senaste 3-4 månaderna, och det har inte blivit något ännu... Får se hur det blir denna gång.

Inga direkta symptom, lite öm i tuttarna men det brukar jag bli nästan direkt efter ÄL fram till mens så det behöver inte betyda något.

välkommen in och lycka till :) lika spännande var månad
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014