• nisopa

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej hej.

Har också haft snacket med sambon. Nu ska de försökas!

slutade med pillren nu så är ju inte helt säkert att de blir ägglossning med en gång men blir de så borde de bli till helgen. 22 november typ. Så vi är ju flera med typ samma dag. Spännande!!

• nisopa
    Lillon skrev 2014-11-16 10:37:06 följande:

Vad kul!! Kan ta ett tag för kroppen att återställa sig efter preventivmedel men håller tummarna! :D Hur gammal är du? :)

Jag vet ju de, men känns som de kommit igång med en gång de gånger jag slutat innan. Hoppas hoppas.

Jag Är 29. Känns så spännande att verkligen försöka! I mitt huvud är jag redan gravid.

Har era sambor koll på ägglossning och Bim?
  • nisopa

Var bor ni andra?

Jag vill bara att tiden ska gå nu till nästa helg nu.

Jag har börjat äta mitt val kvinna som jag hade hemma. är ganska mycket folsyra i den med. Köper annat när jag väl är gravid. Om.

verkar väldigt populärt med ägglossningstest. Kommer inte köpa de i Första tåget tror jag. Ökar de inte på stressen tro?

• nisopa
    Lillon skrev 2014-11-16 13:17:43 följande:

Jag bor i Stockholm :) Jaa vet inte heller hur jag ska göra med äl-stickor.. Vi kommer ju ändå ha sex varannan dag cirka två veckor efter mens så förstår inte riktigt poängen med att testa då?? Fast jaa, skulle ju vara kul att verkligen veta när man har äl... Svårt det här

Ja, man vet ju ungefär när det är. Fast det är klart om de inte blir något kan man ju testa med de för att se om man har. Annars kan man ju se på flytningarna när man har ägglossning.

Jag längtar så tills vi får berätta för alla. ????
  • nisopa
    Lillon skrev 2014-11-22 17:17:38 följande:

Uppdaterat:

BIM-LISTA

23/11

Steph9006, första barnet, första försöket

24/11

Villblitre, fjärde barnet

26/11

Anonym (Belle), andra barnet

5/12

Lillon, första barnet, första försöket

Fastfrusen, första barnet, första försöket

--------------------------------------------------------------

Irlais, andra barnet

Nisopa, första barnet

Queen S, första barnet

Anonym (planerar), tredje barnet

Myspys85, första barnet, första försöket

29 år. Första barnet, Första försöker. Bim 8 dec.
  • nisopa

Hej.

Får jag vara med på Bim- listan? Bim 7 jan. Andra försöket. 30 år. Första barnet.

Nu har förhoppningsvis ägglossning passerar och det är bara att vänta...

Jag har köpt 36 gravtest.... Hoppas jag köpt dom i onödan och att jag bara behöver 1. Lycka till alla

• nisopa

Lägger snart in dig om ingen annan hinner före! :)

Vi är i samma sits, BIM 2/1 så bara denna eviga väntan kvar.. Känns alltid dubbelt så lång som den är. Dock är jag säker på att det inte tog sig, men då vill man gärna ha mens nu så man får försöka igen. :)

Jag köpte 10 för ett bra tag sedan, har kvar typ 7 då jag bara testar då bim är sen :)[/quote]

Ja, var ju första försöket förra månaden och det kändes som minst tre månader. ???? och då var mensen 3 där sen så då gick det 4 test. Men tyckte de var lite roligt att testa. Som en trisslott fast mer spännande.

Men kommer inte testa innan Bim. Köpte testen för hoppas nu när jag har så många ska jag bara behöva 1!

• nisopa

Grattis alla som plussat.

Jag närmar mig mensen och för varje dag lite knäppare.

Har ca 6 dagar kvar till mens och har mensvärk. Känns ungefär som de iaf. Har haft i 4 dagar redan. Blir lite mer och mer. Brukar ha de några dagar innan men vet inte hur många dagar för när jag inte försökt bli gravid har jag inte räknat.

Tror inte jag är gravid eftersom de brukar vara såhär. Men är de nån mer som känner av mensen långt innan? Är jag normal!!??

• nisopa
    Decibel84 skrev 2014-12-31 14:20:06 följande:

Ï

Jag har blödigt och känt i äggstockarna sen jul ..bim imorgon

Brukar du känna de? Gissar att man känner efter mer nu...
  • nisopa
    Decibel84 skrev 2014-12-31 15:28:04 följande:

Nä..och brukar inte blöda lite varje dag i sex dagar nu

Nej, de förstår jag! Men du kanske är gravid då. :)
  • nisopa
    lotie skrev 2015-02-06 14:25:12 följande:

Hur går det för alla?

Bim-5

Mina symtom är Blåa ådror, kissenödig, jättehungrig, molvärk/mensvärk, stickningar i livmoder och ljumskar, fick typ en slempropp bim -8, svullen, och trög i magen.

Känner att jag inte har lust att testa varit disträv och tänkt att det är för att det inte tagit sig.

Men läste dagbok om mina andra graviditeter och då hade jag känt likadant att jag inte kände mig stressad och testa massa just de två ggr medans alla andra månader testade jag långt innan. Så får väl se vad det slutar denna gången:)

Slempropp?

Jag fick de några dagar efter ägglossning. Var lite rätt i. Sen igen dagen efter. Vad är de? Försökte googla. Vet du vad det är?
  • nisopa
    Liafiaa skrev 2015-04-21 09:29:24 följande:

Hur går det för er alla?

Gravid :)
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014