• Micropenis

Kille med Micropenis

Tjenare är en kille som har en micro penis som sabbar hela mitt liv. ser väl normal ut och såvidare. träffat ett par tjejer men allt verkar funka kanon tills dem får veta att man har en liten kuk. sen här man inte av dem eller så blir dem väldigt otrevliga fast man haft jätte trevlig å mysigt innan på bio eller hemma hos någon av hos.
    detta gör så man tappar suget på allt då man mer än gärna vill ha barn och familjeliv men verkar som jag får nöja mig med singel livet resten av livet. mvh

• Svar på tråden Kille med Micropenis
  • Anonym (Alternativ)

Jag förstår att det är tufft för dig.
    Tycker du att det är skönt med penetrationssex? Med tanke på att uppåt 10 % av tjejer i åldern 18-25 lider av vestibulit så borde det ju inte vara helt omöjligt att hitta en tjej som inte anser att penetration är absolut nödvändigt för bra sex? 

• Micropenis

Visst känns det även för mig . men hon jag var ihop med som tog oskulden efter ett tag tyckte inte det kändes. För min del var det skönt.jag kunde komma utan problem. Visst är jätte svårt för mig att veta när å Hur man ska berätta provat att berätta nästan direkt men då blir det att man förlorar kontakten.

Tyvärr hjälper det inte självförtroendet. Men även jag kanske hittar min tjej en dag å kan få familj.

• Anonym (Linn)

Berätta inte direkt utan när ni setts några gånger och det börjat uppstå lite känslor. Då bryr man sig inte så mycket. Men som sagt, så länge sex känns skönt för dig och du kan komma av det så hade det inte varit ett problem för mig iaf :)

• Anonym (K)

Lider med dig. Den minsta penis jag haft sex med var drygt 10 centimeter lång och ungefär i samma grovlek som din. Det tog mig faktiskt ett tag att ge mig på att testa, för jag ville inte såra honom med att säga att "sorry, du räcker helt enkelt inte till" 
    När vi väl hade sex så fungerade det faktiskt riktigt bra och det var inte på grund av hans penis det tog slut, så det Finns tjejer som kommer kunna ha sex med dig och njuta också - trots det, så är det inte att sticka under stol med att det är något av ett problem. Bästa tipset jag kan ge är att du ser till att bli en Jävel med mun och händer - och (men det här är en smaksak) klitoris-stimulans med kuken, istället för tidiare nämnda mun och händer, är Magiskt! 
    Jag tror det kommer ordna sig för dig med, om du inte låter dig krossas av de avvisningar du änndå kommer få - Googla lite på saken också; det finns flera män med micropenis som lever i lyckliga förhållanden. Du kan helt klart bli en av dem :) 

• Anonym (Snoppan)

Det är ett sådant känsligt ämne det här. Storleken har ju ganska stor betydelse både för känslan och utseendet. Så är det. Men samtidigt så är det lika sant att storleken inte är allt, man kan komplettera med kunskap. Jag tror att hitta en partner är som du skriver svårare, men absolut inte omöjllgt. Kanske du kan vara lite wild and crazy och skriva en kontakt annons i sex tidning eller annan tidning där du är tydlig med storleken på din snopp och kanske kan efterfråga en tjej i samma situation som ex har problem med trång slida och har svårt att genomföra normala samlag pg av det. Kanske fånig ide men det kanske kan funka......

• dagon

Hejsan!

Har du kollat in vilka möjligheter det finns till penisförstoring?

• intovert

Alltså, jag skulle bli jätteglad att träffa nån med liten snopp. Jag har en sjukdom sim heter endometrios och jag får ont vid sex. Har märkt att om det blir djup penetrering får jag jätteont och får ofta be mina pojkvänner att inte trycka in den för djupt. Så för mig hade du varit HELT PERFEKT!!! Ju mindre desto bättre helt enkelt.

• intovert
    intovert skrev 2015-01-13 05:05:58 följande:

Alltså, jag skulle bli jätteglad att träffa nån med liten snopp. Jag har en sjukdom sim heter endometrios och jag får ont vid sex. Har märkt att om det blir djup penetrering får jag jätteont och får ofta be mina pojkvänner att inte trycka in den för djupt. Så för mig hade du varit HELT PERFEKT!!! Ju mindre desto bättre helt enkelt.

Jag blir alltså rädd när jag träffar killar med stora snoppar och tänker att hjälp, ska den stora in i mig....
  • Vattumankillen
    Anonym (? 2) skrev 2014-11-13 20:17:14 följande:

Under ca 7 cm är det en mikropenis. Så förstår att ts tycker att det är det.

Enligt en del källor på internet (det finns andra som säger något annat) så räknas det som en mikropenis om man har en penis som är under 2,5 standardavvikelse ifrån medellängden på penisen. Eftersom medellängden varierar i olika länder så kan det betyda att exempelvis penisar med 6 cm erektion i Kina kanske räknas inte som en mikropenis medan en penis med 9 cm stånd i Kongo kanske räknas som en mikropenis.
  • Vattumankillen
    Anonym (? 2) skrev 2014-11-13 20:01:47 följande:

Ni som skriver storleken har ingen betydelse (inläggen ovan). Vet ni vad en mikropenis är? 

Om storleken har betydelse exempelvis visuellt beror mycket på personlighet tror jag. Det finns en hel del personer som anser att det inte gör det eller anser att småkukar kan också vara attraktiva. Men samtidigt får man tänka på att en del tjejer eller kilar säger att de skulle kunna exempelvis dejta en kille med en genomsnittlig penisar eller något under medan en del personer enbart vill ha kilar med enorma kukar. Det blir många och troligen klart fler som anser att det har betydelse om man har en extremt mycket liten kuk. Och med tanke på att det känns som fler bryr sig om penisstorleken än vad det var för kanske exempelvis 15 år sedan pågrund av kanske porren blir detnog helt förödande om man har en extremt liten kuk.
  • Anonym (Miss)

Kan inte du och TS dejta varandra då!? :)
  • Anonym (liten)

Skulle du vara intresserad av chatta med mig såvida du inte har pojkvän redan?
  • intovert
    Anonym (liten) skrev 2019-01-16 17:14:38 följande:

Skulle du vara intresserad av chatta med mig såvida du inte har pojkvän redan?

Barbord du och hur gammal är du??
  • Anonym (liten)
    intovert skrev 2019-01-16 23:25:36 följande:
    Barbord du och hur gammal är du??
    Jag bor i norra örebro län och jag är 24 år. 
  • Anonym (tjejen)

Jag har inte läst alla svar så vet inte om jag gör en upprepning nu men vill bara poängtera det att; En kille med inte mer än 2 cm skulle fortfarande kunna stimulera en tjej väldigt bra eftersom klitoris sitter så ytligt. Dessutom tycker iaf inte jag att bra sex bara handlar om att komma det kan ju va mysigt ändå. Det viktigaste för mig jaf är att man talar samma kropps-språk att det inte blir stelt och att man tycker om varandra. Dessutom blir sex bättre och bättre för varje gång med samma person.

• Anonym (förstår)

Jag hade ett långt förhållande med en kille som var rätt så välutrustad, inte extremt men man fick alltid ta det väldigt försiktigt och det gjorde rätt ofta lite ont först, allt var tvunget att stämma. En del ställningar som faktiskt inte fungerade eftersom de gjorde ont.

Dejtade sen en kille med en rätt liten. Fortfarande vissa ställningar som inte fungerade. Sen är ju stimulans av klitoris väldigt viktigt, läste att de flesta tjejer onanerar utan penetrering och enbart rör klitoris. Så för orgasm finns det mycket som kan övas in oavsett storlek på snoppen. Jag blev lite paff först eftersom jag inte var beredd på storleken men det mesta löser sig och jag var absolut inte missnöjd. Jag håller med Linn, det är lite svårt att veta som tjej om det faktiskt fungerar för killen så var noga på att själv säga vad som känns skönt, var lyhörd för henne och testa lite olika ställningar.

Svar på tråden Kille med Micropenis