• MikNis

Tantra/samlevnadskurs

Har det hjälp på erat förhållande/sexliv att deltaga i någonform att tantrakurs eller samlevnadskurs? 

• Svar på tråden Tantra/samlevnadskurs
  • MikNis
    Jonte71 skrev 2014-11-17 22:30:24 följande:

Är nyfiken på tantra och har läst på cirkuseros, finns en hel del härliga bilder där också.

Har tidigare frågat efter rekommendation av ställe där man kan få en härlig tantrisk massage, tror det kan vara en upplevelse. Är fortfarande nyfiken då jag inte hittat rätt men blir än mer nyfiken nu när denna tråden startats!

www.familjeliv.se/forum/thread/73945597-tantramassage-otrohet/2

Vad var det som inte passade här? 
    Om inte folks rekomendationer passar, då får du helt enkelt googla på saken
  • MikNis
    Jonte71 skrev 2014-11-18 06:08:03 följande:

Det var inget fel på tipset, har kollat på den med stort intresse. Jag har även hittat fler ställen via google. Dock finns det inte oändligt många ställen så det är väll bra att få fler.

Jag gillar denna tråden och kommer att följa denna med nyfikenhet, var inte försök att "stjäla tråden".

Vore det inte bättre att boka en tid hos någon istället för att titta på länkar?
  • MikNis
    Jonte71 skrev 2014-11-18 13:26:10 följande:
    Sorry om du tyckte jag förstörde din tråd, om inte det så sorry för det du stör dig på!
    varför pratar du om förstörda trådar,  det hör ju inte alls hit.

varför har du inte uppsökt en tantramassör?  
  • MikNis
    Jojohanna skrev 2014-11-19 13:26:54 följande:
    Ja, vi har gått tre kurser hos/med cirkuseros. det har varit fantastiska helger med ett smörgåsbord av övningar. Vi har känt oss väldigt kära och nypåfyllda efter dem.
    Ok intressant,  har ni provat annat än just dem?  
    cirkus eros är väl också Tantra lila?
  • MikNis
    Jojohanna skrev 2014-11-19 15:49:07 följande:

Och nej, vi har bara gått kurs hos dem. Vill testa Johan Ekenberg, en motorväg till gud också men det har inte passat in i livet ännu.

De liknar varandra rätt mycket tror jag,  

Jag har provat workshoppar med dessa personer på festivaler, och längre workshop med The new tantra 
Svar på tråden Tantra/samlevnadskurs