• Underhill

Drömmer ofta om sex, men i vaket tillstånd är jag sällan sugen eller kåt

Man är ju olika, din lust verkar låg eller i dvala...inget fel med det. Rätt var det är så kommer lusten och då ser vardagen och tankarna troligtvis lite annorlunda ut. Hoppas inte din partner "lider" alltför mkt fram tills dess bara :)...såvida ni inte synkar och ligger på ung samma nivå då, lustmässigt. 

Drömmar är ju drömmar...en ny fas i livet kanske!? Barn på G!?

E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (vad beror det på?) skrev 2014-11-10 15:17:15 följande:
    Hehe ne inga barn på g, vill inte ha några barn. Nej varför skulle min partner lida, min partner skulle ju lida mer av att jag ställer upp på sex fast att jag inte har lust så det skulle aldrig falla mig in att göra det.

Men är väl lite så att lusten sjunker ju med åldern, är snart 30 nu och man är ju inte alls lika sugen som när man var tonåring.
    Du har helt rätt när det gäller "ställa upp" beskrivningen, finns inget mer avtändande...då kan det lika gärna vara. Nä, då får han ju skylla sig själv om han stannar då :)...OM han nu önskar mer intima stunder OCH du är lika ärlig mot honom som du är här :)...30 är annars ingen ålder i sig...vissa lustar till sig rejält runt 40.
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (vad beror det på?) skrev 2014-11-10 15:27:56 följande:

Haha, skylla sig själv om han stannar...haha... Ja nu är ju sex långtifrån allt i ett förhållande... men fick mig ett gott skratt iaf!

Får vänta till 40 då och se vad som händer...:P

Ja, du tycker ju det...
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Drömmer ofta om sex, men i vaket tillstånd är jag sällan sugen eller kåt