• In trouble

Drömmer ofta om sex, men i vaket tillstånd är jag sällan sugen eller kåt

Anonym (vad beror det på?) skrev 2014-11-10 11:59:13 följande:

Två nätter nu har jag drömt om sex, för någon vecka sen drömde jag också om sex och vaknade då av att jag fick orgasm. Men i vaket tillstånd är jag sällan sugen eller kåt. Räcker gott och väl för mig att ha sex 2 gånger i månaden, känner inget behov av att ha sex oftare eller få orgasm oftare än så. Onanerar även väldigt sällan. Känner inget behov av det heller.

Min sambo tycker det är lite tråkigt att jag är sugen så pass sällan och sällan tar initiativ till sex. Men hur kan jag drömma så pass ofta om sex och tom vakna av att jag får orgasm ibland när jag är så pass osugen på sex och orgasm i vaket tillstånd?

Drömmar är ditt undermedvetnas sätt att kommunicera med ditt medvetna. Känns lite som du under en länge tid tryckt undan din lust. Kanske inte ett helt medvetet val med dock ska du nog inte förkasta det helt. Kanske du ska tillåta dig själv att tänka på sex om dagarna även om situationen inte är den mest passande
  • In trouble
    Anonym (vad beror det på?) skrev 2014-11-10 14:53:39 följande:

Tillåta och tillåta? Haha, tänker ju aldrig på sex, måste ställa påminnelse om jag ens ska kunna tänka på sex om dagarna.

Nej jag vet inte vad det kan vara, jag verkar ha ett behov av orgasm när jag sover men inte när jag är vaken...:P och det är väl inget fel i det egentligen, om än kanske lite ovanligt...

Tydligen tränger du undan de tankarna omedvetet, därför ditt medvetna jag upplever det som att du aldrig tänker på sex. Men dina drömmar avslöjar att du vill göra det.
  • In trouble
    Anonym (vad beror det på?) skrev 2014-11-10 15:27:56 följande:

Haha, skylla sig själv om han stannar...haha... Ja nu är ju sex långtifrån allt i ett förhållande... men fick mig ett gott skratt iaf!

Får vänta till 40 då och se vad som händer...:P

Nej sex är inte allt i ett förhållande, där emot kan bristen på det bli allt. Bara en reflektion på att du verkar ha lite förståelse om din man skulle vilja ha mer sex än han får nu.
Svar på tråden Drömmer ofta om sex, men i vaket tillstånd är jag sällan sugen eller kåt