Inlägg från: Kvinna30plus |Visa alla inlägg
  • Kvinna30plus

Linné kliniken

Vi var där i början av november. Fick tid ca en månad efter jag ringde. Hon vi träffade var väldigt bra och trevlig! Nu blev vi faktiskt gravida på den ägglossning jag hade två dagar innan vi var där! så nu går jag in i v.7 på torsdag. :)

Men för min del var det skönt att få bekräftat ett bra AMH-värde, att det såg bra ut, och att det såg bra ut för mannen. Det jag tyckte var skönt att få alla svar på ett besök, då jag tog blodproven två veckor innan, å mannen lämnade in sitt prov några timmar innan vi hade vår tid. Så fick vi många svar på en gång. 

Nästa steg hade annars varit spolning.

• Kvinna30plus
    Mira14 skrev 2014-12-01 22:03:03 följande:

Tack för era svar

Men kan inte landstinget hjälpa er om det inte kostar mer än ett läkarbesök där? Dock är de ju inte direkt kända för att vara snabba... Ska ringa och boka tid för utredning på Linné nu i alla fall, det är ju härligt att de inrett det mysigt, jag har svårt för sjukhus så det är ju väldigt bra!

Har jag förstått rätt att de gör gynundersökning på första besöket? På landstinget är det tydligen bara prover som görs och att man kanske får komma tillbaks på undersökning!

Här där jag bor måste man bott ihop ett år...vi har varit särbos....och orkade inte ta den diskussionen så därför bokade vi på Linne....för ville ta bort min oro om det var något som var fel på oss....

ja man gör gyn undersökning med ul.
Svar på tråden Linné kliniken