Inlägg från: Stjärnebo |Visa alla inlägg
  • Stjärnebo

Vill köpa en Babytravel Amsterdam facelift. Är den bra trots lågt pris?

Hej!

Vi har haft ett flertal vagnar och vi har egentligen inte riktigt gillat någon. 

Just nu har vi en Quinny zapp xtra (sulky) som vi har om vi ska åka någonstans med bilen t.ex. Och så har vi en duovagn från Jollyroom's märke, Basson baby, som är rätt så plastig och så har den punkteringsfria däck som blev fulla med grushål i efter bara ett par veckor. Den är heller inge bra att köra i snö med märkte vi förra vintern, även om det inte var särskilt mycket snö då. 

Jag vill ha en lite stabilare vagn som vi kan ha länge men 4 fasta hjul vill jag inte ha. 
    Min dotter är 16 månader och vill numera sitta framåt. Hon väger 10kg men vagnen får gärna klara lite mer än 15 ifall det blir tyngre syskon i framtiden som vill åka vagn då och då även som 4-5 åringar :)

Kollade på en Mountain buggy Urban Junge men den verkade inte direkt bättre än Babytraveln? Och UJ är ju mycket dyrare.. 

Något positivt eller negativt att säga om Babytravel Amsterdam facelift? :)

Gamla trådar på familjeliv är mest om den gamla modellen som verkade vara rätt dålig så jag startar en ny här nu

Svar på tråden Vill köpa en Babytravel Amsterdam facelift. Är den bra trots lågt pris?