Kissa i duschen och rädda miljön. Kissar du i duschen?
Kissar ni när ni badar också eller?
"Det är ju lika rent som vatten"
Kissar ni när ni badar också eller?
"Det är ju lika rent som vatten"
De kommunala reningsverken är inte gjorda för att ta hand om duschvatten med kiss i.
Det går ju för fasen ner i samma ledningar.
Tror du att de dragit särskilda dusch- och badledningar?
Eh, nä, det går i samma ledningar ner till reningsverket och även dagvattnet går i samma ledningar på vissa ställen. Spillvattnet hjälper ju till att transportera det mer fasta materialet ner till reningsverket.
Det vatten du spolar med räcker ju inte hela vägen bort till reningsverket
Vet att vissa gör det... men va fan jag lärde mig att gå på toa som barn och förstår inte varför man skall ställa sig och kissa i duschen och i havet.
Måste vara höjden av lättja att man inte orkar ta sig tvärs igenom badrummet och kissa där kisset hör hemma
Jo, förvisso, men ska man hälla piss i ansiktet bara för att det finns förfinat sådant i vissa kosmetikaprodukter.
Det är ju som att sätta sig och käka klövar och grisöron, bara för att det finns i godis.
Aaa, ta bort alla andra produkter, så har du grisklövar.
Det blir billigt för dig, jag tror de hade extrapris på grisöron inne på Grizzly Zoo
Snarare så att det finns jäkligt lata människor som inte orkar gå till toaletten och försöker att rättfärdiga det med att "det är naturligt, sterilt och bra för huden"
Sedan finns det andra som faktiskt har lärt sig att hålla blåsan och skilja på vad som är toalett och vad som inte är det.