Inlägg från: ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt |Visa alla inlägg
  • ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

VARFÖR RÄKNA MED PARTNEN?!?!?!??!

Jag är så jävla arg över att man alltid ska räkna med sin väns partner på evenemang som t.ex födelsedagsfester och andra fester. DET GÖR MIG SÅ JÄVLA ARG TÄNK OM MAN INTE ENS ÄR VÄN MED SIN VÄNS PARTNER ELLER INTE KÄNNER DEN?. Vad tycker ni om detta? Om jag får en partner skulle jag inte kräva att hans vänner räknade med mig det är bara oförskämt att kräva sådant..

• Svar på tråden VARFÖR RÄKNA MED PARTNEN?!?!?!??!
    AnnaSthlm skrev 2014-11-05 18:15:07 följande:

Lugn, detta gäller endast traditionella högtider, typ bröllop.

Du kan mycket väl ha tjejmiddag/ bästa-vänner middag/fest utan att bjuda med partners.

Om jag skulle ha bröllop skulle jag aldrig räkna med mina vänners partners
    Emmask skrev 2014-11-06 05:29:02 följande:

Varför blir blir du SÅ ARG för en sådan enkel sak?

Jag gilllar inte dessa krav
    Decibel84 skrev 2014-11-05 18:53:14 följande:

Fast...jag minns nät jag blev bjuden till en födelsedagsfest, jag fick inte ta med mig min partner, för hon hade aldrig träffat honom

men alla andra fick ha med sig sin

jag kan säga att jag blev lite sur, jag går på många tillställningar med min partner, han är ju min partner!

men klart jag KAN gå utan honom också, men då brukar jag vilja att det är mitt val.

jag menar, om jag blir bjuden på ett bröllop.ska jag få en inbjudan och min partner en för att det ska gälla att vi båda får komma?

Du kan tyvärr inte kräva att din partner ska bli medbjuden
    JazzKermit skrev 2014-11-05 19:23:23 följande:

För att man vill lära känna dem?

Det avgör man ju själv
    Decibel84 skrev 2014-11-06 19:42:39 följande:

Kräver absolut inte, jag utgår från att bjuder  man mig  så bjuder man min respektive..Men som jag skrev, så blev min pojkvän inte bjuden sist och jag respekterade det, men blev såklart väldigt sur.

Och nä,hon kanske inte kände min partner, men det hade ju varit ett ypperligt tillfälle att lära känna honom?

varför blev du sur?din vän kanske inte bjuder de som Han/hon inte känner?
    Linnez skrev 2014-11-06 10:34:17 följande:

Någon har visst vart singel lite för länge... Men kan hålla med o att vissa är så jobbiga och alltid måste ha med sig sin partner på allt, vart tog självständigheten vägen?

jag har varit singel i 3 år därför bjuder jag inte med partnen
    JazzKermit skrev 2014-11-05 19:23:23 följande:

För att man vill lära känna dem?

tänk om man inte vill det
    Emmask skrev 2014-11-08 07:37:35 följande:

Du kanske ska vända dig till dig själv och se om det inte är hos dig problemet börjar och slutar. Rannsaka dig själv och fundera på din reaktion.

Jag bjuder inte dem jag inte står nära
    Nyfiken gul skrev 2014-11-08 12:35:17 följande:

Du vill inte lära känna nya människor? 

Det måste du faktiskt inte heller så var lugn. 

Men vänd på frågan.  Den dagen du har pojkvän och kanske ni är sambos.  Får inte han följa med då på dom fester du blir bjuden på ?  Du skulle alltså tycka det var helt okej att han aldrig blir inbjuden för att dina vänner inte känner honom? 

Jag skulle respekterat att han inte blev medbjuden man kan inte bara bjuda med andra på en väns bjudning
Svar på tråden VARFÖR RÄKNA MED PARTNEN?!?!?!??!