Jehovas Vittne
Hej alla där ute:)
Har funderat mkt och vill verkligen bli en så god människa som möjligt!
Studerar med jehovas vittne och känner mig ganska påläst.
En tidsfråga innan jag blir det!
Fråga mig vad ni vill, varsågod!
Hej alla där ute:)
Har funderat mkt och vill verkligen bli en så god människa som möjligt!
Studerar med jehovas vittne och känner mig ganska påläst.
En tidsfråga innan jag blir det!
Fråga mig vad ni vill, varsågod!
De har aldrig sökt!
Ditt påstående att de har sökt, birde du kunna visa hos vem de har sökt?!
Kallar du Högsta förvaltningsdomstolen för blaska??
Lägger in länken igen, läs den innan du uttalar dig igen, det är faktiskt från "resp. myndighet" precis som du önskade!
www.hogstaforvaltningsdomstolen.se/Domstolar/regeringsratten/Avg%C3%B6randen/2013/November/4496-12.pdf
Och vad jag förstår sitter du lik mycket bakom en skärm som jag gör!
Du kan få mitt namn och adress med om du lämnar ut ditt?:)
Ja, dt fattar jag med, och jag fattar också att statsbidrag söker man inte via kommunen, utan där kan man söka kommunbidrag.
Gå in och läs på Nämnden för statsbidrag tilltrossamfunds hemsida, så an du själv se att et är denna nämnd som handlägger dessa ärenden.
http://www.sst.a.se/
Du är så totalt felinformerad som någon an vara, undrar vilken din källa är?
Ja, dt fattar jag med, och jag fattar också att statsbidrag söker man inte via kommunen, utan där kan man söka kommunbidrag.
Gå in och läs på Nämnden för statsbidrag tilltrossamfunds hemsida, så an du själv se att et är denna nämnd som handlägger dessa ärenden.
www.sst.a.se/
Du är så totalt felinformerad som någon an vara, undrar vilken din källa är?
Omg att du orkar lägga sådan vikt vid detta bidragssökande. Du är ju redan överbevisad liksom. Du skriver dessutom att de borde ta bidraget som de försöker pracka på dem, haha, men att de tackar nej och förlitar sig på Gud... Omg!
Grejen är att FÖRR i tiden så var det så det hette bland JV, att de inte ville beblanda sig med "världen" men NU är det ändrat och den där tönten (Borgelin eller hans kumpan, minns inte vem av dem) står öppet och säger att de vill ha det för att det ger STATUS! När katten har "värdslig" status blivit något som JV eftersträvar? Jo, Nu!
Du svarar ju som JV skulle ha gjort för 20 år sedan... Är du säker på att den du studerar med inte blev utesluten på 90-talet? ????
Omg att du orkar lägga sådan vikt vid detta bidragssökande. Du är ju redan överbevisad liksom. Du skriver dessutom att de borde ta bidraget som de försöker pracka på dem, haha, men att de tackar nej och förlitar sig på Gud... Omg!
Grejen är att FÖRR i tiden så var det så det hette bland JV, att de inte ville beblanda sig med "världen" men NU är det ändrat och den där tönten (Borgelin eller hans kumpan, minns inte vem av dem) står öppet och säger att de vill ha det för att det ger STATUS! När katten har "värdslig" status blivit något som JV eftersträvar? Jo, Nu!
Du svarar ju som JV skulle ha gjort för 20 år sedan... Är du säker på att den du studerar med inte blev utesluten på 90-talet? ????
Hördu, du har åtminstone inte fått mig att forska, eftersom jag har följt detta ärende sedan de började söka bidrag, vilket faktiskt gjorde mig förskräckt, eftersom jag alltid tidigare hade hört att de inte vill ha bidrag, utan förlitade sig på Gud.
Men det gör de tydligen inte längre, eftersom de överklagar avslaget gång på gång, och tänker dra det ända till Europadomstolen!
Och du har inte alls lyckats, utan bara kommit med en massa lögner om att de aldrig har sökt bidrag, och att man ska göra det via kommunen!
Nu väljer jag att lämna fl bakom mig och därmed avlutar vårt konto.
Tack för all stöd och uppmuntran.
Ni som tycker att jag sviker er eller flyr fältet, sök hjälp det är inte sunt att sitta på fl.
Nu väljer jag att lämna fl bakom mig och därmed avlutar vårt konto.
Tack för all stöd och uppmuntran.
Ni som tycker att jag sviker er eller flyr fältet, sök hjälp det är inte sunt att sitta på fl.