• Karoloina

otrivelle - bim?

När kan man förvänta sig att mensen kommer om man har tagit ägglossningsspruta? Har en extremt oregelbunden cykel så den kan man inte räkna på... Har ätit pergotime också. Någon som vet??

• Svar på tråden otrivelle - bim?
  • Karoloina

Har ju som sagt ingen regelbunden cykel så den kan jag inte räkna på! Är på dag 17 efter otrivelle, ingen mens och inget plus

• Karoloina

Tog otrivell på cykeldag 13 efter ultraljudet. Insemination gjorde vi ca 10timmar efter otrivelle.

• Karoloina

Frågar för att jag idag är på dag 18 utan mens eller plus. Förra grav plussade jag 13 dagar efter otrivelle.

• Karoloina

Ja man hoppas ju! :D läst om människor som blir skengravida och alla möjligs orsaker till att man inte får mens.

• Karoloina

Insemination och ultraljud är gjort av barnmorska på kliniken i Danmark. Jag blev gravid på enkelkur pergo i juli. Då var äggblåsan 24mm. Denna gång hade jag en som börjat gå tillbaka i storlek vilket den tydligen gör när ägget sla släppa. Hade en till som bara var 14mm. Ovitrelle tog jag ca 10h innan inseminationen.

Vet att de kan tillbakabildas men tog ju ägglossningsspruta, känms konstigt att det intr släpper då?

Svar på tråden otrivelle - bim?