Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Anmäla nynazistiska föräldrar till socialen

Varför bryr du dig hur andra uppfostrar sina barn? 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Esoada kanske har rötter från ett kommunistiskt land där angiveri av oliktänkande är något normalt och vanligt förekommande. 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Velouria skrev 2014-10-26 13:53:09 följande:
    Var inte orolig. Snart händer det i Sverige också när SD och SvP får mer makt.
    Men enligt dig och många andra kommer SD aldrig få någon makt. Sen förstår jag inte koppling till kommunism och SD och SvP.
  • Gert
    Esoada skrev 2014-10-30 17:31:55 följande:
    Lämna religioner åt sidan nu!

Är det några här som känner till rasistiska våldssekten Motståndsrörelsen?
    Jag föreslår att ni googlar om ni inte gör det
    Motståndsrörelsen är väl ungefär som Afa, fast lite snällare.
  • Gert
    Esoada skrev 2014-10-30 17:51:00 följande:
    AFA är antirasister
    AFA har aldrig mördat någon
    SMR (och andra nynazister) har mördat och gjort försök till det flera gånger

Stor skillnad
    AFA påstår att de är antirasister, men de beter sig som fascister.

AFA-medlemmen stack en kniv i en nazists rygg i Kärrtorp och han blev åtalad och fälld för mordförsök.

Du kanske intalar dig själv att det är stor skillnad på organisationerna, men verkligheten talar sitt tydliga språk. Både SMR och AFA är av samma skrot och korn.
Svar på tråden Anmäla nynazistiska föräldrar till socialen