Inlägg från: Anonym (BIM 10-14 nov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Hur går de för er ? Här lyser tanten med sin frånvaro men inget plus på tester :/ fattar inte vAd som händer min mens brukar ändån vara ganska regelbunden och har aldrig testat plus sent . Kan inte bara djävla tanten komma så man kan göra nye försök :/

• Anonym (BIM 10-14 nov)

Börjar ju inbilla mig massor bl.a. Att nu är jag i klimatieriet helt plötsligt osv :( . Idag är jag på dag 35 ( enligt appen på dag 34) jag räknar ju första mensdagen oxå vilket appen tydligen inte gör tror just 34/35 är min längsta menscykel som jag någonsin har haft.

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-16 14:10:53 följande:

Hmm du kanske ska höra med mvc vad de tror att det kan tänkas vara och bero på med din långa cykel? :)

Själv är jag på BIM+2, ska inte testa fören imorgon tänkte jag dels då mensen har strulat (lång och kort) de senaste månaderna samt att jag jobbar natt hela helgen så vill vara utvilad innan jag testar :)

Kanske jag ska göra ska vänta iaf och se om mensen kommer nästa vecka gubben tror jag är gravid iaf fast allt visar negativt :-O hur han nu kan tro det
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-16 17:29:07 följande:

Du kanske är låg hormonare?! :O så du kanske ska kolla med mvc då din vårdcentral? :O

Har aldrig varit de innan kan man bli de helt plötsligt ? Sist fick jag plus BIM -4 ju
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Hut gick de gör alla ? Här kom tanten tyvärr men nu väntar jag på äl som kommer vilken dag som helst nytt BIM runt 20 december

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (väntar) skrev 2014-11-30 19:09:45 följande:

Hej, 

förra månaden gick inget bra, men då jag har BIM kring den 4:e så är det inte lång väntan kvar, även fast de sista dagarna känns värst att vänta Får hoppas på bättre tur för dig nästa gång och att du får en tidig julklapp

Tack hoppas jag oxå ok spännande nu för dig
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (väntar) skrev 2014-11-30 19:09:45 följande:

Hej, 

förra månaden gick inget bra, men då jag har BIM kring den 4:e så är det inte lång väntan kvar, även fast de sista dagarna känns värst att vänta Får hoppas på bättre tur för dig nästa gång och att du får en tidig julklapp

Hur har de gått för dig ?
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Hur går det för alla ? Jag tror jag har plussat idag tror inte mina ögon men ser ut så . Ska ta clerblue digitaltest imorgon

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-15 17:07:08 följande:

Hur går det för alla ? Jag tror jag har plussat idag tror inte mina ögon men ser ut så . Ska ta clerblue digitaltest imorgon

Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-15 17:07:08 följande:

Har BIM allt från idag till söndag
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-12-15 19:00:59 följande:

Åh grattis! Hoppas det visar sig imorgon på om du såg rätt eller inte idag! :)

Själv har jag BIM på onsdag. Har haft mensvärk liknande känningar av och till i 10 dagar.. Så får se vad som händer. Hoppas så klart på plus! :)

Ja hoppas ser ju sträck men om de är äkta eller spök vet jag inte. Ok spännande när tänker du ta test ?
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)