• Mee

Bim i Nov, någon mer? :-)

Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-20 19:40:11 följande:

Det känns bra ännu bättre hade det känts om illamåendet och tröttheten försvann. Barnen är snart 20 , snart 17 , 10, 9 och 14 månader

Okej, lite olika åldrar på barnen :) Vad tycker de äldsta att de ska få ytterligare ett lilla syskon? :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-20 21:37:50 följande:

Ingen av barnen vet att de ska få ett till syskon än , vill inte berätta än om de skulle bli missfall vill inte att de ska behöva sörja.

Okej, ja det är ju bra :) håller tummarna för dig att allt går bra! :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-21 10:30:50 följande:

Tack hur går det för dig?

Jadu jag vet inte. fortfarande ingen mens men har lite småkänningar kring troskanten nedanför naveln eller hur jag ska säga ^^ men har ingen hänt innan fredag så testar jag då! :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-22 09:10:55 följande:

Ok då lever hoppet fortfarande

Ja det gör ju det :) Dock har känningarna kring troskanten försvunnit och inga andra symptom för en eventuell graviditet finns.. Får se imorgon :)
  • Mee

Nej behövde inte testa. Mensen kom idag :( Gaah blir så j*ävla less alltså! Fattar inte varför det blir så här och aldrig tar sig!

• Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-24 06:53:21 följande:

Tråkigt :/ hur länge har ni försökt ? Hoppas de tar sig snart

Ja mycket tråkigt. Vi har försökt sedan juni -14.
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-02-26 13:00:10 följande:

Hur går det för dig ?

Det går sådär, fick mens igen för 3 dagar sedan :(
  • Mee

Ja det hoppas jag med! Köpte ett glidmedel som heter pree-seed (stavning?) som ska hjälpa spermierna och återställa ph-värdet i slidan så hoppas verkligen det tar sig denna månad!

Hur går det för dig då? Gjort något ul än? :)

• Mee

Åh va roligt med ul, rul och allt vad det heter! :D ska ni ta reda på könet? :)

Okej :) När jag blev gravid med sonen så åt vi båda bisolvontabletter men sambon tror inte på sådant, utan det sker när det sker. Men känner att jag börjar bli desperat så funderar på att testa det igen. Bisolvon+multivitamin+ preeseed för oss båda och hoppas på ett plus denna månad. :)

Det som känns skönt denna gång är att jag inte jobbar något alls under äl perioden, vilket jag har gjort tidigare, så vi kommer förmodligen hinna med en hel del sexande denna gång :) ^^

• Mee

Hehe ja så tycker jag också. Men sambon säger att det bara var meningen att bli gravid när vi blev det :P

Okej, kan syskonen hålla sig då? :)

Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)