Bim i Nov, någon mer? :-)
Okej :) jag tänkte oxå testa 11 fast har BIM 10-14 kan nog inte hålla mig längre än så
Okej :) jag tänkte oxå testa 11 fast har BIM 10-14 kan nog inte hålla mig längre än så
Här har kroppen bestämt sig för att ändra rutin igen. Har precis haft äl inte förra veckan som jag trodde efter förra BIM. Så har nu en lång väntan till BIM som är kring 17/11
Jag svarar alla på samma gång! :)
(Bim 10-14 nov): håller med dig, väntan är seeeg!
Sanara88: okej :) lyckas till! Vi har våra bim rätt nära varann!
Mee: segt som fan men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Asså gud va mysigt med barn! Nu när man själv försöker så tycker man sig se saker som just ska ha med barn o göra! Nyheter, reklamer, ute osv! Allt handlar om barn konstigt nog
Var barnvakt tillsammans med min sambo igår till hans lilla kusin på 5 år! Och fastän vi varit där mycket o hälsat på i år o dar, så kramar hon om mig jätte hårt och säger: jag älskar dig! Snacka om o bli rörd!
Det enda man ser när man är ute är gravida kvinnor som stolt visar upp sina magar eller föräldrar med barnvagnar :D Längtar efter en gravidmage igen!!!! :D
Ja, det är alltid mysigt att höra små barn säga "jag älskar dig" :)
Här hemma har sonen lärt sig att pussas och den bästa känslan är när han kommer fram till en och ger en en kram. Att känna hans små armar kring halsen och huvudet mot ens egna <3 Kärlek!
Har Max 10 dagar till BIM dum som jag va gjorde jag ett test tok negativt men nu när jag skulle slänga tester ser jag ett väldigt svagt streck :-O men tiden va ju ute så kan inte lita på de men nu är jag ännu mer otålig haha
Ok jo va lite dumt och ta testet blev ju bara mer otålig nu . Jag har ju 6-10 dagar kvar till BIM tiden går helt plötsligt sakta
Ok men mensvärk kan man ju ha fast mensen inte kommer ge inte upp än
Går och väntar på bim jag med.. Känns som en evighet tills den 10e. Har tänkt att jag ska vara lite Cool och inte testa eller försöka analysera symtom..
De där med symtom är svårt för mig oxå har aldrig börjat må illa / eller spy innan jag testat och fått + fast jag har 5 barn redan . En gång kände jag dock känslan nu tog de sig men den gången fick jag missfall då gjorde det oxå ont att ha sex .
När jag väll har varit gravid har jag ju mått illa och spytt alla 5 gångerna fast värst va de med barn nr 1 då sydde jag hela tiden ( va sängliggande ) från vecka ca 11-12 till V 23-25 när de blev bättre va ju ensam då oxå tack och lov fick jag bo hos en kompis som såg till att jag iaf fick lite vätska / mat i mig fast de kom upp lila fort igen . Menade mer att jag aldrig har känner något innan BIM
Asså jag har en liten menssmärta som ligger o drar hela tiden i svanken och får kräkreflexer utan att jag ens mår illa! Är det någon som haft det så? Kände förut att jag visste nästan helt säkert att mensen är på väg.. Visst det kanske den är men nu när jag mår på ett så konstigt sätt så vet jag inte längre xD
Hmm det låter misstänksamt :P när hade du BIM? :D
Tyvärr kom mensen idag morse! :-/
Aa två dagar för tidigt kom den, och var 4 dagar sen förra månaden! Så antar att jag inte har en särskilt regelbunden mens tyvärr :-/ men men.. Detta var första försöket så det är väl bara o köra på till nästa gång nu ser jag fram emot nästa äl och bim :) inte lätt med Endometrois tyvärr!
Jag fortsätter att följa denna tråd med en liten uppdatering om bim i december så den som inte lyckas denna gång heller, får gärna stanna kvar o följas åt i en ny omgång! Om jag nu inte startar en ny tråd! Men naturligtvis hoppas jag att ni andra plussar denna gång! Håller tummarna för er!
Okej har du blivit opererad pga av det ?