Inlägg från: elilin |Visa alla inlägg
  • elilin

Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!

Hej :)

hoppar gärna in här! 27 år väntar mitt andra barn i slutet av januari blir säkert februari innan h*n tittar ut :)

Har en son på 2 år sen innan som vi fick hjälp med ivf, denna graviditet är en liten överraskning då de blev till spontant :p

Inte planerad alls men väldigt välkommen ändå ;) dock är de sån skillnad på graviditeterna, sista mådde ja hur bra som helst jobbade in i de sista (uska) medans nu mått illa spytt trött och foglossning från helvete.. men ja de kommer ju nå gott ur detta oxå antar jag ;)

Bor med sambon i Uppland på "landet" i vårat hus som snart är färdig rustat :)

Hoppas ja får hänga med er :)

• elilin

Har oxå hemsk foglossning sjukskriven sen förra veckan (v27) på halvtid av min 75% så jobbar typ 37 nånting, de funkar knappt de heller men jag står ut.. jobbar som uska inom hemtjänsten så inte direkt nå härligt jobb.. mitt illa mående har äntligen gått över och ja har börja kunna äta igen å tyvärr sött ;) har knappt tagit en godis bit hittills (v28) men nu äte kört :p

Här är bf 30/1-15

• elilin
    tumlaren skrev 2014-11-06 20:38:21 följande:

Usch, var på VUL idag för att se om det fanns hjärtslag men vi såg igen - enligt BM så är jag 6+3 och det var för tidigt...hon tyckte hon såg lite fladder i början

Hoppas att de var för tidigt för att se!!
    regnbågsfärgad skrev 2014-11-06 23:43:16 följande:

Ett bikinisnitt blev det. Det blev en navelsträngsprolaps, det betyder att hans navelsträng liksom trillade ut så vid varje värk tryckte hans huvud på navelsträngen vilket medför att syretillförseln och blodtillförseln stryps så vid varje värk så sjönk hans hjärtljud drastiskt. När detta upptäcktes så gick det stora larmet på förlossningen och så sprang de bara iväg med sängen. Jag hann inte ens fatta att jag skulle bli sövd innan det hände. Så på ett sätt vore ett planerat snitt sååååå skönt och lugnt!