Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!
Här är en 37-åring som väntar tredje barnet i december. Kom på detta lite sent så jag passar inte in i trådar som har varit igång i flera månader.
Här är en 37-åring som väntar tredje barnet i december. Kom på detta lite sent så jag passar inte in i trådar som har varit igång i flera månader.
Ni andra som har BF inom de närmaste månaderna, hur tänker ni kring ombonaden i vagnen, ska ni ha åkpåse, lammskinnspläd, täcke om det blir riktigt kallt? Jag tycker det är så svårt... Min stora föddes på sommaren så där var det inget problem och min lilla i april så då var det inte såå kallt som det kan bli i januari/februari (förvisso går vi inte ut om det är massa minusgrader men blir det långvarig kyla så måste man ju ut o få lite luft :) )
Hallå hallå,
Vi fick en dotter inatt. Första gången jag har fött utan ryggbedövning, men så fort gick det. ???? Ingen trodde att hon var på väg så snabbt för jag låg länge öppen bara 4-5 cm, men så plötsligt var halva huvudet ute och tja... då är det rätt meningslöst med ryggbedövning. ????
Stort grattis! :) Härligt att allt gick bra! Födde du på BF eller hur blev det? :)
Jättejättegrattis till eran lilla dotter!!! :) Shit vad fort det gick, hur gamla är dina andra? Blir lite nervös om det skulle gå såå snabbt för mig med, har ju en bit att åka o slutet av januari... :) Hoppas allt gått bra efteråt!