Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!
Whoa detta är ju tråden för mig!!
Men är tidigt gravid, 9+6, hur långt gångna är ni andra?
Whoa detta är ju tråden för mig!!
Men är tidigt gravid, 9+6, hur långt gångna är ni andra?
Okej har läst lite nu och verkar vara blandat med bfdatum:)
Bor i en mindre storstad , gift och väntar då nummer 5. Är 26 år.
-Aktiv i genus och feministfrågor, för allas lika värde och rättigheter. Är medlem i fi bland annat.
- Har noll intresse av vad könet på barnet då det är ett barn vi väntar (men är liksom ingen motståndare till att titta på ultraljud)
- var orolig för missfall och försvinnande symptom ett tag, tills vi såg bönan på vul. Nu är det lugnt.
- i vårt hem har vi snippor, snoppar, livmödrar, sex eller ligg.
Är lite yngre men såg några är runt 20 också så vafan :)
Vi har berättat för några goda vänner bara.
Väntar med resten till efter ultraljudet. Det är kämpigt verkligen när en mår så sjukt dåligt men, keeping up appearence :)
Finns flera anledningar till att vi inte berättat än . Det är inget vi valt för att vara stygga liksom
Är det bara jag som inte vill veta könet?
På tal om annat!
Det hände saker i samband med förlossningen förra gången, vill prata med någon om det i god tid innan denna föds . Har inskrivning i 13+. Är det för tidigt att få en tid till Aurora tror ni?
Att kolla könet är upp Till var och en. Det har jag inga åsikter om, vi har gjort både och.
Tyckte bara det var konstigt att könet inte spelade någon roll -eftersom- de redan hade ditt och datt. Det begrep jag inte.
Och det är väl bra en frågar om en inte hängde med? :)
Är de någon här som äter lergigan mite?
Vi har inte outat än men kommer säkerligen få frågan. Och det lustiga är att ja, denna är den enda som är planerad av 4... Har ett barn från tidigare förhållande .
Eller "du vet väl att ni inte är de enda som ska befolka jorden? Hööööhöögöö"
Suck..
Vi hade inte heller outat. Tänkte vänta länge med att säga nåt på tvååringens förskola, men den lilla skvallerapan kan man ju inte anförtro nåt! ;) Berättade för honom att mamma har en bebis i magen, eftersom han vsr tvungen att följa med till mvc sist. Det tog en dag, sen hade han berättat för alla pedagogerna. ;)
Men nä, vad taskigt att säga så. En kan ju börja undra när folk är inne på sitt femtonde, men nedlåtande kommentarer kan man ju skippa!
Nu har huvudvärken kommit, ganska punktlig. Vill helst inte äta Alvedon , är inte e s säker på att den hjälper. Vad gör jag?
Hej! Tack för alla svar om Alvedon :) tog några enstaka gånger och värken har redan lugnat ner sig som tur är.
Det här med att drömma skumma drömmar? Drömde att maken gick på ultraljudet utan mig. Blev så arg så försökte få tag på mottagningen och få en ny tid, men det var 31 h väntekö bara i telefonen?
Hade världens huvudvärk när jag vaknade :(
Och jobbat hela helgen så vi välkomnar (inte) foglossningen *suck*
Så nu har jag gnällt lite hehe:) ha en härlig
Dag allihopa :)
Ni som har fler barn, är ni också inne i en sjukperiod? Jag håller på å bli galen! Nu är det fjärde veckan i streck som jag har sjukt barn hemma. De har visserligen turats om och strödagar har båda varit iväg på skola och förskolan men det är inte många... Eftersom jag är sjukskriven och min fru precis börjat på nytt jobb så har jag haft de och det är egentligen inte ett problem, de är rätt stora och hjälpsamma men jag är ändå så orimligt trött! Jag kan inte städa efter de pga fogarna och de tycker att jag är en jävligt tjatig och trist mamma, jag har inte hjärta att gå å lägga mig å vila när jag känner för det och de börjar tröttna på varandra så konflikterna haglar här hemma. Blääää!