Inlägg från: Hearts76 |Visa alla inlägg
  • Hearts76

Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!

Hoppar också in här. Väntar fjärde barnet i juni och är sjukskriven för närvarande pga TBE som satte sig på hjärnhinnan. Annars hyffsat pigg och glad :) Har en make som jobbar utomlands så det är lite ensamt ibland, trots vänner mm. Fl är en bra sak då

:)

• Hearts76

Ang amning så är jag sugen på att testa pump/flaska ibland så att man får sova nån natt. Fick de andra tre tätt så det kändes som att man inte sov på flera år. Kan nog vara bra för maken också. Blev inspirerad av min brorson som är hemma med deras 5 månaders bebis, han har varit det sen hon var 1 månad gammal. Mamman pluggar, och pumpar sig varje dag. Himla smart :)

• Hearts76
    BigMami skrev 2014-10-25 10:32:29 följande:

Jag gillade inte alls att pumpa. Tyckte det var sulligt och krångligt.. Men alla är vi olika som tur e

Ja det är ju helt klart smidigast att amma, men beroende på vad för sorts unge man får så kan det ju vara skönt att få sova nån natt, det tröstar mig lite att tänka på den möjligheten iaf :D Har tre barn redan så... :)
  • Hearts76
    loliita skrev 2014-10-26 14:28:02 följande:

Hej 18 år väntar första barnet är i vecka 10-11 imorgon går jag in i ny vecka ( vad jag själv räknat ut) har läst mycket om missed abortion är jätte nervös för man börjar ju inte blöda vid ett MA... Har haft ont i magen men de kan ju vara växt värk nån som vet hur vanligt MA är

Jag är orolig som du, ska därför göra vul vecka 8 så jag slipper gå runt med ångest. Bokade på Linnékliniken i Uppsala, men man kan även komma via landstinget. Har dock medvetet bestämt mig för att inte googla statistik, då skulle jag må ännu sämre :)
Svar på tråden Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!