Inlägg från: madde90 |Visa alla inlägg
  • madde90

Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!

Hoppar gärna in här då ja inte känner mig välkommen i andra grupper....

Detta är vårt 3e barn och va väldigt oplanerat då vi tog ett akut p-piller men de vaöde att bli en bebis i alla fall..... Bf den 20 juni. Jag hinner precis fylle 25 innan pyret kommer o ja svävar inte direkt på rosa moln. Våra andra barn är födda nov -10 & feb -13. Bor i en mindre stad i småland. Skulle varit på hälsosamtal på mvc i tisdags men råkade ut för en cykelolycka så är lite smått handikappad just nu... Ska till mvc i morgon igen.

Detta va lite om mig.

Grattis till era plus......

• madde90
    Fjärilslätt skrev 2014-10-23 10:43:24 följande:

Grattis själv men vad knasigt att vi är så många som upplever att man inte är välkommen i andra grupper

Tack

Jo ja tycker de med. Men i varje grupp va skrivit i har jag blivit ignorerad men vet inte vf....
  • madde90

MamaG de vore skoj om vi kunde göra en lista... :)

Usch hatar dessa vaken nätter.... önskar mitt knä kunde bli bättre så jag kan få sova... ont i magen med....

En fråga till er.... igår när ja låg i soffan så nös jag till o de högg till nägot fruktansvärt i höger äggstock. Är de normalt? Har aldrig känt så dom andra graviditeterna. :(

• madde90
    BigMami skrev 2014-10-24 06:34:22 följande:

Ja det är normalt. Kallas ligamentssmärta. Om man böjer sig en aning framåt brukar det släppa. Man kan få så om man reser sig hastigt, det får jag nästan jämt då jag reser mig. Eller när man hostar eller så

Tack för svar.....
  • madde90

Jag varit på första samtalet med bm.... O har nu fått tid den 12/11 för Inskrivning o provtagning inför ultraljudet/kubtestet..

idag har
  • madde90
    loliita skrev 2014-10-26 14:28:02 följande:

Hej 18 år väntar första barnet är i vecka 10-11 imorgon går jag in i ny vecka ( vad jag själv räknat ut) har läst mycket om missed abortion är jätte nervös för man börjar ju inte blöda vid ett MA... Har haft ont i magen men de kan ju vara växt värk nån som vet hur vanligt MA är

Förstår hur du känner. Ja ska göra ett vul då ja va i en olycja förra veckan o haft mkt ont i magen. Så vi får se... :(
  • madde90
    nokla skrev 2014-10-28 17:33:05 följande:

Jag har gjort ultraljud, beräknat födelsedatum framflyttat 4 dagar till 25 mars. Och det är tvillingar. Jag kommer få panik! Nån som har/väntar tvillingar? Kanske bara lite chockad nu men det känns jätteläskigt. Alla såg iaf ut att vara friska och må bra

Dubbel grattis till er...

Ja är sjukt orolig för att vänta tvillingar. Ja är lite överviktig men magen syns sjukt mkt o ja är bara i vecka 7. :( alla har märkt att ja är gravid o ja kan inte dölja de. Ska göra vul nästa vecka...
Svar på tråden Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!