Inlägg från: Sawgni |Visa alla inlägg
  • Sawgni

Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!

Här vill jag vara med! 39 år, väntar oplanerat barn nummer tre med nye mannen i mitt liv... Och ja, det va riktigt snabba ryck :p bor mitt i Sverige mitt ute i ingenting, dessutom nyinflyttad (vad gör man inte för kärleken...) så kan behöva vänner på nätet ;) Bebis väntas ankomma i juni och jag ska väl göra ett KUB så småningom, har inte ringt Barnmorska än. Känner mig otroligt layback och avslappnad med den här graviditeten och det är fantastisk skön känsla!

• Sawgni
    BigMami skrev 2014-10-22 19:16:09 följande:

Jag lyckas alltid vara en tråddödare men jag gör ett försök här

Jag är 31 och väntar oplanerad 4a men så välkommen, till månadsskiftet mars/april. Jag har en pojk född 03, flicka 04 & flicka 12 Bor i underbara Dalarna!

Dalarna, åh vad du har det bra ;) flyttade just från mora norrut i landet och jag måste erkänna att jag saknar det vackraste landskapet i Sverige :D

Jag har en riktig sladdis i magen, de andra är 15 och 10 så kommer knappt ihåg hur man gör med småbarn... Men antar att det är som cykling :) det är min sambos första barn , men han övar på mina stora som flyttade med mig
  • Sawgni
    Sis2 skrev 2014-10-23 22:57:24 följande:

Hej, hoppar gärna in här, kul tråd och verkar va ett bra gäng dom samlats här! Är 39 år och väntar min 3:e i april. Har två pojkar sen tidigare födda -09 och -13. Är egentligen inte särskilt förtjust i att va gravid, känner inte alls igen mig i de kvinnor som säger att det är fantastiskt och att de lyser , för mig är det mest en transportsträcka jag måste ta mig igenom. Dock verkar det som denna graviditeten blir lättare än de tidigare vilket förstås underlättar på alla sätt. Får hoppas det fortsätter så... Kram så länge!

Känner igen mig i dig.. Lika gamla, tredje barnet och gillar inte alls att nån bor inne i mig :/ och fet blir jag dessutom, fy va less jag är idag. Hjälper inte fast jag tänker på vad jag äter och fast jag rör på mig... Går upp från 65 till 100 varenda jäkla graviditet, några tips?!
  • Sawgni

Jag får helt enkelt gå en mil om dagen i raskt tempo så länge det går, motion ska ju vara bra och de två förra graviditeterna med 35 kg + vägrar jag göra om, liberal LCHF och massa promenader, nu ska jag lura min kropp :p. Synd att den redan lagt på sig +6 kg pga att jag ju fick lov att sluta snusa :( Bit ihop och gilla läget, det lönar sig ju i slutändan och jag har ju något att fokusera på efter förlossningen...

Svar på tråden Vi som inte känner att vi passar in i de andra gravidtrådarna!