SpanskaFlugan skrev 2014-10-22 20:58:27 följande:
Du är verkligen helt försvunnen i konspirationsteorierna och lögnerna och jag förstår att du fullt ut tror på allt det du skriver och postar. För det är lögn det du lägger ut och i vissa länder till och med illegalt material.
Men jag tycker inte man ska tysta sådana som du, som förnekar Förintelsen. Hellre då låta era lögner och konspirationsteorier bli debatterade emot, lyfta fram alla de hål och direkta felaktigheter ni försöker dölja. Jag har pekat på flera här i tråden.
Jag har inga som helst förhoppningar om att jag ska kunna få dig att erkänna att Förintelsen har ägt rum med allt vad det innbar av dödslägare, koncentrationsläger och arbetsläger. I dina ögon är allt kristallklart och resten av världen ser inte din "sanning".
Men jag debatterar med dig för att alla andra som läser den här tråden ska förstå att det inte finns två sidor här. Det finns ingen seriös, vetenskaplig debatt om Förintelsens vara eller icke vara. Förintelsen ägde rum. Det är faktum. Fastslaget i domstol. Gaskamrarna fanns och där dödades miljoner judar och andra "oönskade". Det är fakta. Också fastslaget i domstol.
Det du och alla andra förintelseförnekare gör är att sprida lögner och myter men era "fakta" har enorma hål i sig och går att förkasta med lite enkel efterforskning.
Jag tänker inte debattera mer med dig, det är naturligtvis meningslöst. Ni andra som vill veta mer om Förintelsen och de som förnekar den, börjat på Wikipedia:
en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial och fortsätt sedan med den enorma referenslistan den artikeln hänvisar till. Där finns solida, akademiska källor som punkt för punkt går igenom de "argument" som förintelseförnekare lägger fram.
Och minns att kunskap är makt och att det är något som Gestalten och hans gelikar saknar. Blir man skedmatad lögner från tidig uppväxt, så kommer man tro på lögnerna. Jag gråter inte för dig, du får skylla dig själv.