Inlägg från: Anonym (SFJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SFJ)

Journalistförbundet åsiktsvillkorar medlemskap

Trådstarten visar tydligt att "sverigevänliga" åsikter innebär rasism/nazism/fascism. Om "sverigevänliga" åsikter förbjuds i.o.m. att alla människors lika värde implementeras, så innebär det att "sverigevänliga" åsikter är just rasistiska/nazistiska. 

Bra gjort TS. 

• Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 21:13:37 följande:
    Det spelar ingen roll vad du propagerar för, vi är inte jämlika på något betydelsefullt sätt och verkligheten trumfar dina önskemål.
    Bevisa det. (Med riktiga bevis, så klart...)
  • Anonym (SFJ)
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-23 21:17:01 följande:
    Det här inlägget belyser verkligen polemiken med alla människors lika värdighet eller värde. Alla är lika värda, utom de man klistrar etiketten fascist på.
    Jag har inte påstått att fascister har ett mindre människovärde. De har samma värde som alla andra, men deras åsikter är under all kritik och ska bli kritiserade. 

Annars kan du visa där jag skrev att fascister inte har något människovärde. 
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 21:19:54 följande:
    Det finns inte två människor som är exakt jämlika när det gäller någonting, oavsett vad du jämför, detsamma gäller folkgrupper. Naturen sysslar inte med jämlikhet. Evolution leder till skillnader. Det är vad evolution innebär.
    Du har blandat ihop "lika" med "jämlika".

Jag bad om bevis. Vetenskapliga bevis... 
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 21:25:33 följande:
    Topp 20 världsrekorden i 100 meter sprint hålls av personer med östafrikanskt ursprung:
    en.wikipedia.org/wiki/100_metres

De har en genetisk disposition till av vara bra på den grenen. Pygméer eller eskimåer kan inte mäta sig med sådana resultat.
    Att det finns fler som vinner lopp innebär inte att alla med den etniciteten har en särskild gen. Att springa snabbt beror inte bara på gener. Jag började springa mycket snabbare när jag ändrade min kost till en kost som på vissa sätt liknar den i östafrika. Du måste ha vetenskapliga belägg till dina påståenden... 
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 21:28:11 följande:

Rättelse: västafrikanskt ursprung skulle det vara.

Haha, jag menade också västafrika. Skrev fel när jag läste din text samtidigt som jag skrev Tungan ute
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 21:40:52 följande:
    Pygméer har för korta ben, är det inte uppenbart?
    Du är inte införstådd i det vetenskapliga tillvägagångssättet. Ta fram vetenskapliga bevis
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 22:03:14 följande:
    Nu får du väl ge dig, du ser väl att pygméerna har för korta ben?
    Läs på om det vetenskapliga tillvägagångssättet och kom tillbaka med en riktig källa. 
  • Anonym (SFJ)
    Gestalten skrev 2014-10-23 23:41:35 följande:
    Hitler var säkert också djurvän så du får hålla dig borta från sådant så att du inte råkar bli en nazistsomvilldödasexmiljonerjudar.
    Argumentation är inte din starka sida va? Obestämd
Svar på tråden Journalistförbundet åsiktsvillkorar medlemskap