• Nike19

Vårt sexliv finns inte

Hej.

Jag är ny här, och vill dela med mig av mina tankar. För att kanske få tips och förslag.

Jag och min sambo är i 25-30 -årsåldern, vi har varit tillsammans i 6 år nu, vi har 2 st barn som vi älskar mest av allt, en på 2 år samt en liten på 4 månader.
    Vi har köpt villa och trivs med allt, MEN, vi har inget sexliv alls, sist vi låg var för 1 år sen, sen har det varit helt dött, inge oralsex eller ens med händerna.. Jag (kille) är självklart sugen och försöker ibland få till det, men det dyker alltid upp något som gör att det rinner ut i sanden, hon tar aldrig första steget på den biten, och skämtar man ibland om något sexistiskt så är hon som en torr 60-åring ( fatta mig rätt )
    Jag vet att vi har en liten, och det nyss var gradivitet osv, men det känns iaf som att hon inte alls har sug, jag vet oxå att det är ju bara o prata om det, men nu har det gått så långt så ja vågar inte, eller vet inte hur jag ska lägga upp det.. Jag har inte varit otrogen, inte hon heller, men jag saknar den biten i mitt liv, vad ska jag göra?

Svar på tråden Vårt sexliv finns inte