• snappisnapp

Du som försöker med Pergotime Höst 2014

Hej allihopa.

Jag har idag börjat på min 3e kur med pergotime, har fått det pga svag ägglossning och kort menscykel. Har börjat tappa hoppet lite men är ju bara 3e försöket med pergo. Mina provsvar har varit bra denna månaden till skillnad från förra månaden så jag håller tummarna. Blir det inget denna månaden så ska jag vila 3 månader sen ta 3 månader till.

Hur har ni mått med pergon? Biverkningar?

FrenchPear hur har det gått? Ditt streck såg så fint ut. När ska du ha din mens? :-/

• snappisnapp
    Gweny skrev 2014-10-14 19:01:10 följande:

Börjar min 3e till helgen! Inte haft några biverkningar. Ska se vad min läkare tycker vi ska göra efter detta sen...

Tar du enkelkur? Hur länge har ni försökt?
  • snappisnapp
    Gweny skrev 2014-10-14 20:20:28 följande:

Ja enkelkur, fått äl bägge ggr. Vi har försökt i 1,5 år. Så väldigt frustrerande. Själv då?

Usch ja, frustrerande är bara förnamnet. Vi har försökt i ett år ganska så exakt.
  • snappisnapp
    FrenchPear skrev 2014-10-14 20:07:59 följande:

Tack för hoppet Hearts76 :)

Fick negativt idag också. Tagit enkelkur pergo och vet inte om jag haft ägglossning eller när.. Så vet ej när mensen ska komma. På dag 13 gjorde jag VUL där de så en äggblåsa på 15mm. Jag vet inte vad som händer i kroppen alls.. Lite ömma bröst, ilningar i ländryggen.. Ingen mens i sikte.

Fick inte biverkningar av pergo. Kanske lite svettigare än vanligt men inget märkvärdigt.

Vilken dag är du på nu? Håller alla tummar för dig!
Svar på tråden Du som försöker med Pergotime Höst 2014