• nygift

Sommarbebisar 2015

Mellisen81 skrev 2015-01-13 08:37:03 följande:

Tackar!????

Funderar på namn från och till hela tiden. Lägger upp förslag och min man får fundera på dom ett tag.???????? Sen kommer han och meddelar efter ett tag vad han känner. Haha..

Nu är jag nervös!! Vill ha RUL avklarat!

Lycka till alla som gör RUL idag! =D

Det kommer gå bra :) jag är mest förbannad man kommer till stället o börjar med få dåligt bemötande där hoppade mina inte så trevliga gravid hormoner igång
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 10:15:55 följande:

vad tråkigt att de gav dig ett dåligt bemötande :( men NU precis nu ska du få gå in och se din bebis! Uppdatera oss så fort du kan :)

Och vi väntar suck de jobbar såååå sakta
  • nygift

Så nu var de klart 20 juni är HAN beräknad så gick tillbaka till vecka 18 tyvärr ska tillbaka den 4 feb då han inte ville ligga still så de kunde mäta allt haha

• nygift

Han ska heta Alexander :)

Åh va mysigt vilken tid ska ni på rul då??:)

• nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-13 12:34:19 följande:

Tråkigt med bemötandet men underbart att ni fick se er livliga lilla son! <3

Ligger och vilar tills vi ska åka om 1timme och titta på vår lilla skruttgroda.=D

Får vi se om vi blir flyttade åt något håll, gissar det blir några dagar tillbaka här med.

Njut nu av bilderna.. =)

Berätta hur de går är nyfiken. :)

Han såg ut som.en guldfisk när han gjorde nått med munnen ahaha så söt o så vinkade han :)

Njuter för fullt med bilderna :)

Kan du berätta hur stor eran lilla är när ni varit på rul. Enligt barnmorskan så var varan 15,2 cm
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 12:34:01 följande:

ÅH GRATTIS!!!!

GUD börjar nästan böla här på jobbet!

Haha förstår känslan haha försökte å hålla mig från yårar när vi såg honom :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-01-13 12:55:48 följande:

Alexander är jättefint.

Vi ska dit sent på eftermiddagen, kl.17.30, hur ska jag klara heeela långa dagen? ;)

Vilken tid ska ni dit?

Åh vad sent vi ska dit kl 11

Haha de undrar jag med hur du ska klara hah
  • nygift
    Maria86 skrev 2015-01-13 17:09:18 följande:

Åh grattis nygift! Då får vi båda pojkar då, vad roligt =)

Angående namn så är det så himla svårt, speciellt med killnamn tycker jag. Jag och min man har diskuterat fram och tillbaka mycket. Han är från Turkiet och vi bor i Turkiet så namnet kommer bli ett Turkiskt namn men vill att det skall vara enkelt att skriva och uttala även i Sverige. Andranamn kommer med 100% säkerhet bli Ali även om jag inte gillar det men min mans döda pappa hette så och ja jag kan inte riktigt ta det ifrån honom heller. Är nöjd så länge det bara blir andranamn =) Som tilltalsnamn har vi väl äntligen kommit överens om att det blir Emir eller Erdem. Men jag har kommit med säker en miljard förslag som ratats av min man, hehe. Och turkiska killnamn är inte de vackraste kan jag tycka....

Vad svårt haha men emir tyckte jag var helt okej :) våran son ska heta björn o mellannamn pga min makes döda pappa.
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-01-13 13:34:09 följande:

Vi ska också på rul 4 februari vi har två första namn på en tjej, Melia och Alexandra. Den första blir en Melia om det blir en pojke får mannen välja och det blir ett indiannamn från hans hemland: Yamandu, uttalas jamando.... Tog mig två år att vänja mig vid, men ska kalla honom Yam... Är inte överförtjust men mannen älskar det så kan inte ta det ifrån honom.

Åh vad roligt vilken tid? :) tycker de va fint namn lite annorlunda så de är.bra :)
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2015-01-13 16:58:27 följande:

Skulle ni göra ett extra privat ultraljud i v 18 om ni fick 1/7601 på kub?:) Jag har ett ultraljud inbokat v 20...

Kram

Oj bra fråga vad innebär de? Har ingen koll
Svar på tråden Sommarbebisar 2015