• nygift

Sommarbebisar 2015

Kelsson1 skrev 2014-12-30 17:28:12 följande:

Nygift: Första besöket tog BM upp min vikt och tyckte att jag inte bör gå upp mer än max 8 kg under graviditeten men efter det tappade jag typ 5 kg så vi har inte pratat om vikten mer. Får se vad hon säger nu när jag lyckats gå upp lite över julen

Åh spännande haha hur mkt har du gått upp nu under julen då?

Min BM sa att jag inte får gå upp de första typ 12 veckorna o de har jag inte gjort heller :) bara ner måste väga mig hos BM snart igen :)
  • nygift
    Rosen skrev 2014-12-30 20:53:01 följande:

Haha det är inte lätt att vara gravid :p

Haha man vänjer sig väl lagom tills man ska klämma ut ungen haha
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-30 21:04:23 följande:

nygift, jag har haft halsbränna sedan förra veckan. sen har jag jätteont i brösten!

Skönt att man inte är ensam om vissa symptom IAF har också börjat få sjukt ont i bröstvårtorna igen gick över i flera veckor sen har de börja klia
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-30 21:04:23 följande:

nygift, jag har haft halsbränna sedan förra veckan. sen har jag jätteont i brösten!

Skönt att man inte är ensam om vissa symptom IAF har också börjat få sjukt ont i bröstvårtorna igen gick över i flera veckor sen har de börja klia
  • nygift
    Stokke skrev 2014-12-30 21:06:14 följande:

Gud vilken lättnad ! Min energi är påväg tillbaka. Efter 13 veckor av konstant trötthet. Jag är så glad.

Åh vad skönt min börjar försvinna igen sjukt trött redan vid åtta på kvällarna. O så måste jag alltid upp o kissa på nätterna hah
  • nygift

Mysigt med ultraljud :) jag ska göra ett i mitten av januari :)

Har också haft spökveckor o de är inte roliga har för mig att spökveckorna kan vara runt den veckan

• nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-31 10:43:24 följande:

Nygift: Jag är bortrest så lite svårt att veta med främmande våg men stämmer den så har jag gått upp 3kg över jul men får väl se när jag är hemma igen om det stämmer.

Nika: Håller tummarna att det bara är kortvarig illamående, du vill inte må som jag har gjort

Solgläntan: Välkommen!

Aha spännande :) gott nytt år alla!
  • nygift
    Rosen skrev 2014-12-31 10:48:46 följande:

Ja och många av kvinnorna har dött under processen eller fått stora permanenta skador.. Nä usch det känns hemskt att ens tänka på förlossningen just nu. Vill fokusera mig på något positivt istället :)

Är också nervös för förlossningen dock ett tag kvar fast jag är inte orolig att nått ska gå fel. Bara smärtan haha o har bestämt mig för bara lustgas :) och hur jag kommer bli som morsa haha

Men nu ser vi framåt o tänker på våra småttingar i magen 11 dagar kvar rul. Snart vecka 18 o hoppas på känna sparkar snart :)
  • nygift

Ja och många av kvinnorna har dött under processen eller fått stora permanenta skador.. Nä usch det känns hemskt att ens tänka på förlossningen just nu. Vill fokusera mig på något positivt istället :)

Är också nervös för förlossningen dock ett tag kvar fast jag är inte orolig att nått ska gå fel. Bara smärtan haha o har bestämt mig för bara lustgas :) och hur jag kommer bli som morsa haha

Men nu ser vi framåt o tänker på våra småttingar i magen 11 dagar kvar rul. Snart vecka 18 o hoppas på känna sparkar snart :)
  • nygift

Svar på tråden Sommarbebisar 2015