Inlägg från: Hoppasdetärmintur |Visa alla inlägg
  • Hoppasdetärmintur

Sommarbebisar 2015

Hej!
    Är det ok om jag också hoppar in här? Har BF 26/6, är i vecka 8 nu :)

Första barnet, längtar så till 13 december då jag passerat vecka 12.

Någon fler än jag som bokat privat KUB-test?

• Hoppasdetärmintur
    nygift skrev 2014-11-17 10:37:13 följande:

Hur går de för alla?

Jag gick in i vecka 9 i helgen, och jag mår bra. Blir faktiskt lite orolig över att jag mår så bra. Den värsta tröttheten är borta, och jag har inte sett skymten av något illamående sedan jag blev gravid. Trodde det skulle ha dykt upp nu.

Har fortfarande ont i brösten och har MYCKET flytningar, men thats it :/
    Ska ringa min BM idag och fråga om jag bör oroa mig...

Någon mer som fått mindre symtom?
  • Hoppasdetärmintur
    nygift skrev 2014-11-17 12:41:22 följande:
    Jag mådde rätt bra i vecka 9 gick in i vecka 11 idag o slutet av vecka 10 så börja illamåendet komma o maten smakar inte alls bra längre. Har du fortfarande ont i brösten ska du nog inte vara orolig när jag pratade med BM i vecka 9 då.jag hade lite blödningar så sa de så länge att man har ex ont i brösten behöver man inte vara orolig :),
    Tack för svaret. Jag ringde min BM och hon sa att omkring 20 % av alla som är gravida slipper illamående, och att jag verkar vara en av dom.

När jag frågade om MA (missed abortion) så sa hon att det var mycket ovanligare än vanligt missfall - omkring 3 % av alla missfall är MA sa hon. Det gjorde mig mycket lugnare :) Tänkte att det kanske kunde lugna några av er härinne också.
  • Hoppasdetärmintur

Hej allihopa,

Jag går in i vecka 10 imorgon och mår bra förutom ömma bröst och en enorm hunger!

Men igår och idag fick jag en liten brun flytning :/ Det har bara kommit en gång per dag, mindre än en 50 öring. Men ändå.

Jag brukar ha min mens omkring den här tiden, kan det ha med det att göra?
    Någon fler som upplevt detta, och att allt gått bra?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015