Inlägg från: Thisisme84 |Visa alla inlägg
  • Thisisme84

Sommarbebisar 2015

elilou skrev 2014-11-05 10:07:58 följande:

Jag hoppar in här jag med! 30 år, 1a barnet! Är i v 4+4 idag.. väldigt tidigt m.a.o. Det är så sköönt att läsa att andra har liknande symptom! Jag har som mensvärk emellanåt, främst på kvällarna, men annars känner jag ingenting. Zero. Nada. Var på hälsosamtal hos BM igår o hon sa att så länge du fått positivt gravtest o inte får mens får man utgå från att du är gravid ;)

Vi har berättat för familjen o de grät glädjetårar haha :D

Håller tummar o tår att det utvecklas som det ska nu :)

Håller med dig, det känns väldigt skönt att höra att inte alla har starka graviditetssymptom! Som du kan jag känna lite lätt värk, liknande mensvärk, men det är också det enda. 

Vågar inte riktigt ropa hej än då det är väldigt tidigt här med, men hoppas innerligt att allt kommer gå bra. 

Ser såå fram emot att få ge det beskedet till min familj! Blir tårögd bara av att läsa hur din familj tog det så jag kommer nog inte kunna hålla tårarna inne när det väl är dags :D
  • Thisisme84
    nygift skrev 2014-11-06 19:02:36 följande:

Idag har jag haft molvärk hela dagen strålar ut i höften när jag ligger ner. Vet inte hur många ggr jag gått på toa bara för att kolla att jag inte blöder haha

Haha, precis så har min dag också varit! Vill spika fram långt in i graviditeten nu så oron kan släppa lite.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015