Sommarbebisar 2015
Hej! Jag mår inte illa men har väääärldens molvärk o så ömmar det i brösten och är tröttt hela tiden.
BF 14 juni enligt gravidappen :)
Hej! Jag mår inte illa men har väääärldens molvärk o så ömmar det i brösten och är tröttt hela tiden.
BF 14 juni enligt gravidappen :)
Känner mig lite lätt illamående idag och svullen i magen.. Påväg för att lämna urintest hos mvc nu för att se så att jag inte har några infektioner. Om ni reser er snabbt, gör det då ont där nere på er då? Jag får som världens mensvärk då och behöver typ vika mig dubbelt. Antar iofs att det är olika för alla.
Jag har också halsbränna! Är på precis samma dag som du :) 4+4 blir det ju nu då.
och sen är jag verkligen INTE sugen på nåt sött.
Välkommen :)
Nu under em/kväll har jag haft ensjuk dryg halsbränna nån mer som haft det i vecka 5 (4+3)?
Jag drack pyttelite cola igår. Man får ju sticka max 8 burkar cola/dag läste jag. Jag är egentligen ingen coladrickare men när jag äter tacos måste jag ha lite!
Jag är största kaffedrickaren vanligtvis men är inte alls sugen på det för tillfället.
Sjukt sugen på pasta dock och det äter jag aldrig annars
Hahah vad coolt :) jag har alltid varit en cola drickare men inte längre haha
Jag hade rosa flytningar igår igen under en kort tid på kvällen. Min bm sa dock att det är fullt normalt och kommer till och från under graviditeten. Så får lita på det helt enkelt. Hon kan ju såklart inte veta till 100% men jag får tro på det bästa fram till att vul/rul visar något annat!:)
Imorgon ska vi berätta för mina föräldrar! Ska ta en fotograf som jag ska sätta ett papper I där det ska stå "Grattis farmor och farfar till er nya titel mormor och morfar" och så ska jag dekorera den lite :D
Hur går det för alla? Mår ni bra? Har ni berättat för släkt o vänner eller väntar ni? :)
Är iv 6 nu, 5+4. Gjorde vul iförrgår och där såg allt bra ut, ska göra det igen på fredag nästa vecka i och med att det var för tidigt för att kunna se hjärtat slå än. Men på fredag går det bra!:) känner också att vi vill berätta oavsett för kommer ju behöva deras stöd vad som än händer. Ser verkligen fram emot imorgon!
Imorgon ska vi berätta för mina föräldrar! Ska ta en fotograf som jag ska sätta ett papper I där det ska stå "Grattis farmor och farfar till er nya titel mormor och morfar" och så ska jag dekorera den lite :D
Vi berättade för mina föräldrar igår :) jag hade köpt en fotoram och satt i en text jag skrev med guldpenna "Grattis farmor och farfar till er nya titel mormor och morfar". När vi kom dit så frågade min pappa vad jag ville dricka, han sa att Det fanns läsk vin sodastreamvatten, jag bad om läsk men då kom min kära mamma och sa "kanske lite viiin? " och jag sa ja tack, gick in på toaletten medan de började hälla upp och höll på att dö av pirrighet, haha. Sedan kom jag ut och sa "älskling ska vi ge dom paketet direkt eller?" Vi har nyligen varit utomlands, så tog ett inslagspapper vi fick där till en annan grej vi köpt. Och så öppnade mamma och började läsa(kisandes) och så gick det upp för henne och hon bara ropade "är det sant? !!!Åååååh!!!! Åh guuuud! Grattis!!!" Haha det var så kul! Och pappa sa att han nog förstod vad som stod i ramen så han Aa Grattis och gav oss kramar :) mamma med såklart. De blev så himla glada!! MEN det visste vi att dom skulle bli också :):)
Jag har haft det! Det och rosa flytningar. Ska på mitt andra vul imorgon så kan ju berätta hur det går. Doktorn sa ändå att detär många som blöder, att det är vanligt att göra det till och från när man är gravid.
Jag mår mycket mer illa nu och är knappt hungrig alls. Har slutat gilla typ allt som jag brukade tycka om att äta. Sjukt!
Är det nån som har haft blodblandad flytning? Hade det en sväng idag sjuk av oro min man tror att de går bra det har inte kommit nå mer. Har fortfarande ont i brösten och en extrem oro samt idag är jag hungrig hela tiden haha. Ska skriva in mig hos bm den 10 november är i vecka 7
Nu har jag varit hos läkaren och det gick jättebra :):):) hjärtat slog och den är ungefär 8,9 mm stor <3
Oj skönt att veta att jag inte är ensam berätta hur de går :),