• 2014bebis

Äggdonation i sverige eller utomlands. Söker erfarenheter!

Hej!

Jag och min man har gjort 7 färska ivf försök utan att bli gravida. Vi har nu blivit rekommenderade att försöka med äggdonation. Är det någon som vet om man kan få äggdonation på RMC i Malmö även om man redan gjort sina 3 landstingsfinansierade försök? Och om där är lång väntetid och kostnad?
    Har även läst om kliniker i Spanien, Estland och Lettland, är det någon här som har erfarenhet av dessa?

Jag är tacksam för alla tips och råd angående äggdonation som jag kan få här!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Äggdonation i sverige eller utomlands. Söker erfarenheter!
  • 2014bebis
    Jag är bara jag skrev 2014-10-08 16:08:20 följande:

Jag tror man kan få ÄD här under speciella omständigheter,men har ni verkligen fått embryon insatta varje gång tvivlar jag. Vet en som gjorde flera försök,men det blev aldrig ET så hon fick ÄD sen. Utomlands vimlar det av kliniker,vi går i Tjeckien.

Tack för ditt svar. Hur tycker du det är i Tjeckien?

Hur fungerar det med eran klinik?
  • 2014bebis

För er som är i samma situation där ni gjort era landstingsfinansierade ivf försök så får ni ingen fortsatt hjälp av RMC. Pratade med dom igår och det var en helt oförstående kvinna som meddelande att vi förbrukat våra chanser hos dom. Tidigare har man kunnat gå på RMC privat och betala men inte nu längre. Vi får alltså söka oss utomlands. Återstår bara vart?!

Svar på tråden Äggdonation i sverige eller utomlands. Söker erfarenheter!