• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

BF enligt RUL

12/6 Karro80, 2:a barnet

12/6 emtfb, 2:a barnet

13/6 Vincere, 3:e barnet

13/6 Loe, andra (och tredje!) barnet, två tjejer som troligen kommer i maj.

14/6 Kxx, 1:a barnet

14/6 ChiliFrö 2:a barnet tror själv 5 eller 14/6 ;)

15/6 Karro80, 2:a barnet

17/6 Kelsson1 2:a barnet, väntar en pojke

18/6, Kwekwe, 2:a barnet

20/6 Jamtlandstaus, 3:e barnet, väntar en tjej
  • Kelsson1

Ramlade igår o fick handen gipsad så kommer att vara minimalt med inlägg från mig ett tag, läser dock allt.

• Kelsson1
    Jamtlandstaus skrev 2015-01-31 12:07:43 följande:
    Nej men huga! Hur länge måste du gå gipsad?
    Minst 2 veckor kanske längre
  • Kelsson1
    ChiliFrö skrev 2015-02-08 21:06:25 följande:

Har dom flesta hamnat lite "mitt-i-graviditeten- tråk" och är lite osociala eller har jag stött bort alla stackare men mina långa inlägg :/

Vi ska till bm på tisdag! Ska bli väldigt roligt att träffa våran gamla bm från förra graviditeten och få lite ordning på grejerna ;) den andra vi gått hos i en annan kommun hade inte ens skrivit in provsvaren från inskrivningen.. :O

Trivs ni med era bm?

Jag skriver mer sen när jag fått bort gipset, lite bökigt med den
  • Kelsson1

Jamtlandstaus: Förra graviditeten när vi var på föreläsning på sjukhuset inför förlossning sa BM att man kan skilja på flytning och vatten genom att torka sig med vanligt toa papper. Flytningen stannar ovanpå pappret medan vatten går igenom. Lät vettigt tyckte jag.

• Kelsson1

Nu är gipset av och lite lättare att skriva .
    Vi kommer att försöka ta oss till Ullared en gång under våren beroende på om jag tar mig upp ur sängen nästa månad (måste sluta med Primperan i slutet av den här månaden)...

• Kelsson1

ChiliFrö: Märker det redan nu om jag glömmer bort en tablett så kommer illamåendet krypandes .
    Min mage är inte alls lika stor som jag hade önskat att den var , förra gången hade jag rätt liten mage o det störde mig, var så avundsjuk på de med stora magar så det vill jag ha den här gången!

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Yes mår illa varje dag, eftermiddag och kväll
    Vi bor i Stockholm så det är inte gjort på en pisskvart för oss heller att besöka Ullared men brukar passa på när jag gästar syrran som bor i Göteborg

Gasellen87: Vi kommer att ha dottern på förskola 30timmar i veckan efter sommaren men hon kommer att få riktigt långt sommarlov på minst 1,5 månad

• Kelsson1

ChiliFrö: Chansen att jag börjar må bättre innan jag behöver sluta med tabletterna är inte stor mådde illa med dottern också ända in på förlossningen...

Jamtlandstaus: Seaband har jag inte provat men eftersom mitt illamående är så kraftigt så misstänker jag att det inte kommer att ha någon effekt. Lakritsrot har jag inte heller testat men det mesta andra testade jag redan med dottern utan effekt. Inte ens Lergigan eller Lergigan Comp har någon effekt på mig

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015