Vi med BF Juni 2015
Men vilket stolpskott!! Klart gynekologer är läkare!
Nä be om en annan läkare o få ett andra utlåtande, kanske ringa gynmott på sjukhuset direkt!
O så tycker jag att du ska skriva ett mail till chefen för vårdinrättningen o berätta hur du blivit bemött! Så där ska man inte bli bemött oavsett man kommit förbi v22 eller inte! (
Detta va ju på mvc och hon är väl på något rullande schema för läkare på mvc det är tydligen olika varje vecka.
Hon jobbar dessvärre på gyn mottagningen men nu är de inte många dagar kvar till v 22.
Kommer verkligen att ta upp detta med min bm på nästa besök för tycker det är förjävligt beteende.. Som min mamma sa hon har troligen inga egna barn och kan inte ens referera till en graviditet och dom känslor som de innebär.
Hela mötet med denna människa är skrattretande eftersom det största syftet var att få svar på mina frågor men jag står mer frågande nu..
Min bm sa att oftast blir man ordinerad sträng vila vid denna mängd sd och hon tyckte min sambo skulle se över möjligheterna att få pappaledigt dom dagar det blir många timmar för mig och läkaren säger lev på som vanligt..
Hmm med sunt förnuft och tilltro till magkänslan ska nog detta gå bra ändå! Sov gott godingar där ute :)