Vi med BF Juni 2015
Vincere/ hoppas det e på G låter som det inte är långt kvar för dig;)
Vincere/ hoppas det e på G låter som det inte är långt kvar för dig;)
Hej tjejer FL appen strulat för mig med, nu är det äntligen Juni och nu är det bara 10 dagar kvar tills mitt planerade snitt börjar bli nervös men längtar efter Lilleman. Sover dåligt på nätterna mycket samandragningar och värk. Hur går det för Er Vincere och Billies?
Malin 127/ grattis till lilla killen
Fy vilken hemsk kväll och natt jag haft med förvärkar som satte sig i ryggen och i sidan av magen dom kom med jämna mellanrum från kl:18 till 04 på natten ingen alvedon eller varma dushar hjälpte vet inte hur många gånger jsg dusha varmt, men lyckades somna två timmar och nu har det släppt. Kommer bli en lång dag i dag
Malin921/ Grattis till pojken
Billies/ stort grattis till pojken;)
Hilda07/ tyvär har dom inte sagt när det e dags att åka in men skulle det bli en lika jobbig natt så ringer jag igen så får dom lov att ta en titt på mig.
Emtfb / slemproppen är som gelé gult och grönt slem kan vara blodigt och komma som en klump min har ju gått i omgångar och då har det varit gult och slemmigt och klumpigt lite olika varianter:)
emtfb/ spännande då händer det lite i allafall och tror det betyder att kroppen börjar göra sig redo står så när man googlar om slemproppen:)
Spännande Tjejer det verkar som om det går framåt för oss och snart har vi våra små hos oss, jag har haft lite sammandragningar långt ner i tjej magen men inget som gör jätte ont börjar bli trött på att ha det så här, men nu är det inte länge kvar av denna graviditet.