Vi med BF Juni 2015
Grattis Staffelove till er fina lilla kille!! Hoppas även du mår bra!!
Grattis Staffelove till er fina lilla kille!! Hoppas även du mår bra!!
Kelsson; skönt som du säger att veta att du slipper gå över tiden iaf, en gräns satt! Då kan du slappna av för det o kanske kommer det igång av sig själv innan då
Jag tycker du ska ringa FL o höra om BT-kontroll, kan ju inte vara bra att det stiger! En smärtsam värk kan göra stor skillnad har jag hört så du ska se att din kropp håller på att mogna.
Här är det lugnt. Det har lugnat sig med förvärkar för mig o jag tycker att jag generellt mår bättre Så här dröjer det nog innan bebbi kommer ut. O det är lika bra.
Var tom en sväng på stan nyss (oj vad med rea det var) o visst känns det i ork o rygg men lite vila så är jag snart på benen igen.
Låter som ett trist bemötande av BM till oroliga blivande föräldrar!
Men nu har du iaf fått ett gränsvärde att se upp med. Kan ju vara idé att åka in till Apoteket o mäta BT i morgon igen så du kan känna dig trygg till måndag!
Så drygt med sömnen!! Världens sämsta på att somna om!! Vet inte vad som väckte mig denna gång men varit vaken sedan 0250...
Blir så himla tufft att jobba när man inte kan sova, helt mosig i hjärnan!
5dgr kvar till BF, inga känningar om att det är på G. Om inte min återkomna ork är ett tecken
Vilar ändå mycket o läser här en hel del o hoppas ju hela tiden att få läsa lite nyheter från er alla om era begynnande förlossningar, men det verkar lugnt även för er alla som är före mig...