Kelsson1 skrev 2015-06-11 08:47:20 följande:
Gasellen: Vi har också planerat in en resa till Kolmården (dottern är 3,5 år) men annars försöka ge henne en rolig sommar med små utflykter till lekplatser och mycket utelek (tillsammans med pappa för jag lär sitta fast med amning )
Karro80 skrev 2015-06-11 08:34:29 följande:
Nu kom ju vår tjej en månad tidigare än vi trott så hon blir ju två månader redan 19/7.
Det vi har planerat är en släktträff på min sida och sedan en resa till Kolmården. Sen har vi inte tänkt så mycket mer. Vår son är ju också 2 så han bryr sig ju som sagt så mycket heller, men det är ju kul att hitta på något. Vi får se om det blir någon mer resa eller hur vi gör. Har i alla fall tänkt försöka göra en hel del utflykter i närheten till att börja med.
Då tänker ni liknande som oss, vi har också tänkt småutflykter och funderat på Kolmården, tanken va att vi skulle åkt dit i våras, men blev för mycket med all renovering på huset, så kände att d får vänta lite. Man vill ju njuta lite också och inte bara tänka på allt som borde göras hemma ;)
Har skrivit de innan och skriver det igen, jag är så orolig för att inte räcka till. Har redan nu dåligt samvete för dottern och är rädd att jag inte kommer kunna knyta an till de nya barnet utan bara vilja vara med dottern. Jag vet att de säkert kommer gå bra, men hormonerna gör mig tokig. Vill mest gråta idag. Dessutom ska dottern byta förskola efter semestern, ngt jag är emot. Men rent praktiskt så blir det bättre eftersom denna förskolan ligger där vi bor, den hon går på nu ligger 1,5 mil bort. Men det är så underbar personal och dottern trivs verkligen, känns som ännu en grej där jag "sviker" henne.
Någon som känner ngt? Jag känner inget direkt, förutom de vanliga sd och lite mensvärk mellan varven, plus att mina bröst börjat läcka råmjölk nu..