Vi med BF Juni 2015
Jag har fått en läkartid till nästa torsdag får se vad som sägs då...
Förstår att de måste dra gränsen någonstans men 111 är två enheter från för lågt...
Själv var jag däckad på 114 och märker stor skillnad på 120
Nedrans vad ont jag fått i sittbenen speciellt sedan ca en vecka! Någon som har något bra tips eller är det så här resten av tiden nu? Vid varje steg kommer som en stöt av smärta...
Håller med har oxå försökt skriva via appen men det har inte funkat, är tvungen att gå in via Safari *morr*, även datorn krånghlade då den hela tiden loggade ut mig (använder gamla sajten ff då nya är ännu värre)!
Letade upp min anteckningar från dottern 2012, min slempropp gick först dagen innan förlossningen, magen började tömma sig 6dagar innan, hon sjönk ner även då, tilltagande mensvärk o väldigt tryck av hennes huvud 2 dagar innan... Vi får se hur det blir denna gång...
Vi saknar någon/några på listan väl? Whizzer? Någon fler? ...om ni vill förstås! BF-lista 2 Juni Malin921, 2:a barnet, ? 7 Juni, billies, 2:a barnet, pojke 11 Juni Staffelove, (planerat snitt, BF 25/6), pojke 12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka 13 Juni minasmahjartan, 2:a barnet, flicka 13 Juni Vincere, 3:e barnet, flicka 14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,? 16 Juni Gasellen87, 2:a barnet, ? 16 Juni Frallanz, 1:a barnet, pojke 17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke 23 Juni Famnen, 1:a Barnet, ? 20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka 20 Juni Huldran, 3:e barnet 28 Juni Mammamia86, 1:a barnet, flicka Födda 19 Maj (BF12 Juni) Karro80, 2:a barnet, FLICKA
Ånej vad knäppt det blev... Från mobil (även webb-läge Safari) är familjeliv kass! Får ordna det sedan vid en dator... *morr* Jag som inte kunde sova tänkte jag kunde roa mig här...
Nu verkar det vara på gång på riktigt billies och vincere! Lycka till och uppdatera gärna på vägen!