• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

Jamtlandstaus: Härligt att ni får flytta hem igen , håller tummarna att tvättmaskinen kommer på plats fort.
    Grattis till köp av vagn

Karro80: Grattis till köp av vagn

Ego: Lördag o illamående direkt från morgonen som vanligt, maken gick ut med dottern så ligger i soffan o lider

• Kelsson1

ChiliFrö: Jag ska också till BM idag, har mått sämre igen så vet inte om jag orkar jobba ens 50% hela vägen ut . Får se vad BM tycker.
    Vi har inte monterat vaggan än men vi har ju till 17/6 på oss och vi måste bli av med lite saker först innan den ryms, annars har jag inga problem med att montera upp den . Nu är vi inte heller helt säkra på att vi kommer att använda vaggan, kanske vi investerar i en bedside crib istället (skulle det skrivits ihop istället?, ni förstår nog vad jag menar )

• Kelsson1

ChiliFrö: Fick läkartid till 13/4 så tror att det blir heltidssjukskrivning från det...

• Kelsson1

emtfb: Tror inte att du behöver oroa dig, jag tror att jag låg på typ 30 när jag är i vecka 29. Dessutom får jag nog TUL bara för att jag själv bad om det o är orolig av andra orsaker (de sa på NOTCH att han var mindre än genomsnittet o ändå har jag högre SF)

• Kelsson1

emtfb: Har ingen aning, kan ju vara att jag har en del övervikt också som spökar men vad jag kan minnas från förra graviditeten så låg jag på medel då o är väl lite smalare idag än då. Därför känns det lite tryggt att få TUL. Vet itne när det blir, remiss är skickad men kallelsen har inte kommit än.

• Kelsson1

Här är det mindre bra, har gått o blivit förkyld (räckte bra med graviditetsillamående o halsbränna). Maken o dottern är magsjuka också så nu är jag rädd för att få det med . Har varit tvungen att sluta dricka kaffe på grund av halsbrännan och kaffet gjorde illamåendet värre. O vad jag ser framemot att få dricka kaffe på BB

• Kelsson1

Så nu är jag heltidssjukskriven till BF, känns otroligt skönt. Tror inte att jag gjorde så mycket nytta på jobbet senaste tiden, mådde illa o var irriterad. Illamåendet håller i sig men bara tanken på att jag slipper stiga upp tidigt på morgonen och stressa iväg någonstans hjälper en hel del. Nu bara försöka lista ut hur man ska tvinga sig själv att äta (som läkaren sa att jag måste göra för att salterna o vätskebalansen i kroppen ska vara bra till förlossningen) är inte det enklaste när all mat ger äckelkänslor

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015