Chilifrö: Tack :) Olivia är född den 13 :) är det fler som har barn som är född i april-13 ?
Jamtlandstaus skrev 2015-02-16 06:47:32 följande:
Välkommen Gasellen, bea gjort att ha plöjt igenom hela tråden! Berätta gärna mer om dig själv!
Skönt för dig Kelsson att bli av med gipset! men menar du att du fortfarande mår illa?
Jag har aldrig varit på Ullared men skulle gärna vilja. Men med 85mil enkel väg är det knappast en dagstur, så det får bli i framtiden någon gång...
Ja, vad ska man berätta ;) Är född hösten -87 bor tillsammans med min pojkvän i hans föräldrahem som vi köpte i somras så håller på att renovera inte i huset. Ska i princip göra om allt så det blir vårt eget, men en sak i taget :P Är som tur fint kök och badrum så är mest målning och tapetsering. Jag jobbar på inom skolan och har haft dottern på förskolan sen augusti vilket funkar bra. Vi bor föresten på gränsen mellan Småland och Östergötland.
Jag älskar Ullared!! Blir en tripp dit med sambon nu innan dottern fyller 2 år och passar då på att köpa lite till mini samtidigt :)
Fler som har barn under 3 år på förskolan? Hur gör ni sen när bebis kommer? Här får man betala full pris om de är under 3 år.. Vi ska låta dottern gå kvar men håller oss nog hemma hela sommaren och ev september ut också. Hur gör ni andra? Även om barnen är över 3 ?