Inlägg från: Oktjun1215 |Visa alla inlägg
  • Oktjun1215

Vi med BF Juni 2015

Mia 794 skrev 2014-11-02 11:27:24 följande:

Hej hoppar in i eran grupp :)
    Har BF 24 juni 2015
    Väntar knoddis nr 6 om allt går som de ska {#emotions_dlg.flower}Gravid

Har oxå bm 24 juni enligt mina egna beräkningar ! :)
  • Oktjun1215

Hej. Hoppar in här hos er. 
    Har bm 24 juni enligt mina beräkningar. Men kan vara tidigare också för jag vet inte riktigt när jag blev gravid. Kan ha blivit det två till tre veckor tidigare men jag hade en liten blödning mellan mina menstruationer och vet inte om det var mens eller bara en blödning.. :)

• Oktjun1215
    billies skrev 2014-11-13 21:00:12 följande:
    Va kul! Välkommen men oj spännande! Blivit erbjuden något vul eller ska bekosta något själv eftersom det är lite oklart? hur känns det annars?
    Nej jag pratade med BM idag första gången och hon tyckte vi skulle räka på att jag är i v 10+6, då min sista mens förutom blödnigen. Jag har räknat på v 8+1 så det var ju lite skillnad ;) 
  • Oktjun1215
    billies skrev 2014-11-15 08:57:58 följande:
    Haha oj ja verkligen skillnad. Skönt så här

Tidigt i graviditeten, man vill ju bara att veckorna ska gå men då blir du kanske tillbaka flyttad på rul sen? Fast det stämmer väl inte alltid heller sådär superbra. Med sonen födde jag närmre datumet för senaste mens än datum på rul. Å då blev jag bakåtflyttad på rul så födde nästan en vecka för tidigt
    Ja men precis. Känns drygt om de sedan flyttar mig tillbaka 3 veckor liksom..
    Så jag räknar att jag är i det minsta, typ 8+2. Sååå.. får jag gå på mitt RUL när BM räknar som v 18 så får vi se då om jag blir fram eller bakflyttad Cool
    Med förra barnet gick jag över 9 dagar så det är väl bäst på att ställla in sig på slutet av juni hursomhelst Flört
  • Oktjun1215

Är det fler som är sugna på salt? Kan man käka så mycket salt att det blir farligt för barnet ? Förra graviditeten var jag sjukt sugen på salt och det är jag nu också. Skulle kunna käka salt, bara, med ingenting till liksom. 
    Förövrigt mår jag sjukt illa och min BM tyckte jag skulle äta åksjuketabletter, någon som gjort det? Funkar det ens? (Hon som är anti mot alla tabletter)

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015