• LisaW81

Vi med BF Juni 2015

Hej! Här hoppar jag gärna in :) Har inte vågat gå med i någon tråd tidigare men i onsdags var jag på vul och allt såg då fint ut så nu ska jag tillåta mig att njuta! BF 12/6. Mådde inget illa förra graviditeten men denna är annorlunda, har haft molande illamående i flera veckor, måste stoppa i mig frukt nästan hela dagarna på jobbet för att må ok... Roligt att följas åt och höra er andras dagsmående, tankar och funderingar!

• LisaW81

Har en son på 21 mån så dagarna flyger iväg - först jobb sen dagishämtning och sysslor hemma! Hade annat jobb förra graviditeten som tog all uppmärksamhet o lite till men nu har jag det mycket lugnare och hade nog blivit uttråkad om inte fam.situationen sett annorlunda ut!

Var på inskrivning idag och oj vad mycket verkligare allt känns på en gång, jag ska bli 2-barnsmamma :))! Har du barn sedan tidigare? Hur gammal isåfall? Börjar fundera på hur sonen kommer uppleva den nya situationen som blir nästa sommar, skräcken är att han kommer känna sig "bortvald" när all fokus inte längre kommer på honom. Förstå mig rätt, han får inte uppfostran som om han är jordens mittpunkt men ni förstår säkert vad jag menar:))?

Han kommer va nästan 2,5 när lillen kommer (jag tror det blir en liten kille!) så hoppas han förstår... Men vad mycket tankar som snurrar nu!

billies skrev 2014-11-15 11:02:30 följande:

Åh precis som asvanoe dåju! Med bf. Nära mitt datum med som sagt låter som mig med med dina symptom, inget alls första grav men nu hqr jag haft lite mer fast det gått över men.. vad har du sen innan? Son/dotter? Å när är h*n född? välkommen!

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015