Vi med BF Juni 2015
Jag hoppar också in här, plussa idag, första barnet och ser frma emot att göra denna resan med er
Jag hoppar också in här, plussa idag, första barnet och ser frma emot att göra denna resan med er
BF-Lista
5 juni. Michelle90, 24 år, 2:a barnet
6 juni: Mirella, 20 år första barnet
8 Juni. Skogisen, 33år, 1:a barnet, Umeå
12 Juni ChiliFrö, 27år 2:a barnet
13 Juni. emtfb, 25år, 2:a barnet, Uppsala
14 juni. Lisan26, 26 år, 1a barnet, Uppsala
15 Juni. Karro80, 34 år, 2:a barnet, Örebro
17 Juni. dstrl, 1:a barnet, Orust
Första känslan, vad tror ni -väntar ni en pojke eller flicka?
Jag tror på en till flicka jag
Förra gången frågade vi vad det skulle bli, men denna gång ska vi inte fråga, eller ja vi får väl se när de närmar sig. Tror faktiskt inte jag kan hålla mig från att fråga.
Men det vore ju jäkligt skoj att inte veta & att få se det när bebis kommer ut istället
vincere, men hur kändes det då? Jag var jätte inne på att allt ska vara flickigt och jag köpte allt rosa nästan, när jag fick reda på att vi väntade en flicka. Jag skulle nog bli lite paff om det kom ut en med snopp ;) Men glatt överraskad förstås!
Kommer du att kolla denna gång också?
Mirella, spännande :) Roligt när det är första barnet för dig också. Kommer ni att kolla vad det bli för kön?
Välkommen bellamamma och smedegaard
Bellamamma, välkommen! Och vilket stort hopp det är mellan barnen, roligt :D
Mirella, jag kan inte förstå hur man kan hålla sig från att inte fråga vad det blir, haha men jag är ett kontrollfreak så kan va därför jag inte kan hålla mig ;)
vincere, nej jag vet, dom säger ju att man aldrig kan va 100% säker. Men jag trodde ju på det till 100% iaf ;) Haha rolig upplevelse. Vore roligt att se hur man såg ut och hur man reagerar ;)
Nej alltså jag har också ledsnat på rosa, allt har verkligen gått i rosa / vitt, tänkte faktiskt kors i taket, köpa en mörkblå vinteroverall!
Jag går också med :) jag är 24 år och bor i södra Indien med min man som kommer härifrån. Detta är min första graviditet, BF 13 juni men troligtvis senare. Borde vara i v 6 nu men var på första besök hos läkare igår som inte kunde se embryot än så troligtvis i v 5 men får veta säkert om två veckor.
Känner av massor! Började som mensvärk runt bim, därefter ruskiga humörsvängningar och var riktigt dålig i magen, var sängliggandes i flera dagar. Just nu är det bättre och hoppas såklart det håller i sig :)
Stort grattis till alla som plussat! Skönt att inte vara ensam i denna situation.
Nu har jag varit inlagd med dropp då jag kräks och har mig men fick åka hem idag :)