Tom Araya skrev 2014-10-10 18:09:08 följande:
Min slutsats, att detta intresserar folk i högre grad än vad man ser grundar jag på att du eller jag inte ser huruvida detta intresserar folk eller ej, men att det borde intressera folk, precis som det gjort i liknande fall tidigare.
Inte en särskilt fast och säker slutsats, snarare ganska öppen för vad jag inte vet.
Anonym (Jack) skrev 2014-10-10 17:59:58 följande:
Vad jag inte förstår, jag vet inte men jag förstår inte vad du menar när du ställer frågan till mig så du borde förklara nu kan jag tycka.
Antingen är dessa fakta tillgängliga eller så är de inte det. Du som angav källa kan tala om vilket, så kan jag avgöra om jag har möjlighet att tillgodogöra mig den fakta som kan finnas. Det är ju löjligt att bolla tillbaka frågan till mig när det bara är du som sitter på källan.
Jag tycker inte det borde intressera folk och jag kan inte hitta några tecken på att folk intresserar sig.
Nej jag angav inte källa, jag sa att jag har hört att man kan använda olika färg i olika vatten och att det finns regler för sånt.
Jag sitter inte på källan men det var någon person i detta forum som skrev om det sedan har min polare Andreas pratat om det, nöjd nu?
Jag har hela tiden sagt att jag inte kan något om färg, att jag inte bryr mig om färg och när jag själv köper färg tar jag första bästa så att jag snabbt kan dra därifrån.
Däremot kan jag ju tycka att du själv som har ett intresse av det här borde kunna lite mer om det, nu vet du ju faktiskt inte ens om ett fel begåtts.