Inlägg från: elilou |Visa alla inlägg
  • elilou

Vi runt 30 som plussat för första gången!

Här känner jag igen några användare från förra tråden :)

Jag är 30 år o plussade i fredags med första barnet. Är väl i v 4+4 nu tror jag.. Såå spännande!!! :D hade hälsosamtal med BM igår, mår fint än så länge, bara lite typ mensvärk emellanåt :)

• elilou
    Fiiaaa skrev 2014-11-05 19:49:46 följande:

Stort grattis och välkommen hit :)

Tack snälla! :)
  • elilou

BFMaj

1 Maj Ia85, 29 år

22 Maj Stiffin, 30 år

25 Maj Frida-Li 33 år

Juni

7 Juni Diamant, 30 år

Juli

9 juli (ÄL)/11 juli (BM) Ellonbellon, 28 år

10 juli elilou, 30 år

Augusti

• elilou

Haha snygg lista det blev.. inte ;)

v 9 på lör o fortfarande lindeiga symptom som lite ömma bröst o trötthet. Konstaamt hungrig o frusen dock. Ngn mer som fryser jämt? Har bokat tid för KUB o längtar på att få ngn sort bekräftelse på räkan där inne :) är lite överviktig så det är svårt att se början till ngn mage. Längtar så tills det syns ;)

• elilou

Vad roligt med fler som plussat :) jag har inskrivning idag, sedan väntar KUB efter nyår. Längtar!! Är ibte så orolig, men det kommer o går :) försöker utgå från att kroppen vet vad den sysslar med.

Konstant lite ömma bröst o trött men annars inga symtom, DOCK utebliven mens som BM sa var det enda symtom man egentligen behöver hålla koll på ;) det är ju verkligen så individuellt. v 11 nu (10+5), sakta men säkert... :)

• elilou

Idag har vi äntligen sett pyret i magen! Gjorde kub o allt såg bra ut. Fick ett skrattanfall när fostret sprattlade runt där inne. Inte så lätt o få bra bilder med en skrattande mamma ;) men det var maagiskt! Allt känns så mkt verkligare nu. Går in i v14 imorn! God fortsättning :)

Svar på tråden Vi runt 30 som plussat för första gången!