vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Hej!
Nu hittade jag hit jag har nu hunnit till v 15+2, vi ska på rul 21 januari. Jag har en son på nyss fyllda ett sen innan. Jag hade missfall i v 7 innan sonen, och i v 10 nu i somras.
Vi ska också ta reda på kön. Jag tror det är en lillebror
Roligt att flera av oss fått lyckan att bli gravida igen!
Själv är jag i 12+3 och illamåendet håller i sig så förjäkligt. Vaknade inatt och mådde illa. Kommer som i skov. Lugnt ett par timmar och sen bara väller över mig. Nu har jag mått illa i 1,5 h. Ska sova trots jag sovit 2 h i soffan. Lyxigt att ha en hemma make när jag själv jobbat. Blev att ligga (sova) i soffan bredvid sonen och en film efter kvällsmaten. Sen nattade han sonen och jag fortsatte att sova .
Imorgon ska vi till en nära kompis. Hon undrar vem av oss som ska köra. Jag ser dåligt nu pga kortisondroppar och maken har sagt att han ej behöver dricka. Blir konstigt om vi båda inte tar ngt. Vill berätta (hon har själv haft mkt svårt att bli med barn pga enodmetrios och haft mf) men maken vill vänta till fre. Tror mycket att han vill vänta för att hon har en ny sambo som vi inte känner så väl. Umgicks massor med henne och förra sambon, som min man kom mkt bra överens med. Denna är inte på samma sett, än iaf . Se hur det blir.