vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
![smile1.gif](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Nu behöver jag lugnande ord.. Har idag och igår haft lite brunaktiga flytningar och får lite panik. Är ju i vecka 11+3 idag. Hade jag inte haft trosskydd hade jag inte märkt av det, men ja, nu är det svårt att undgå..
Hjälp :(
Stor dag idag, vi har köpt oss en syskonvagn. Blev inte Donkeyn som vi hade tänkt oss från början utan en Mountain buggy duet och sen så behåller vi vår Cameleon och köper en ståbräda till den. Tycker Donkeyn kändes för bred och som enkelvagn älskar jag den vi har så ville inte skiljas från den.
Tror det blir bra för då kan vi sälja syskonvagnen sen när storebror inte vill åka längre. Känns lite stort, har ju köpt kläder och sånt men vagn är ju liksom lite den stora grejen.
Hej tjejer=)
Hoppas att allt är bra med er..
Efter ett mf v5, ett ma v11 och efter ett misslyckat ivf försök (pga att jag har låg äggreserv för min ålder) så har jag lyckats o bli spontant gravid <3, plussade visst en hel vecka innan bim:)) är väldigt orolig men försöker att tänka på annat!!
Jag försöker släppa min oro genom att förbereda för bebisen. Igår började jag mina inköp av tygblöjor och idag sydde jag första bodyn. Terapeutiskt det här!
De bruna flytningarna är tillbaka :( blir att ringa BM imorgon o se om jag kan få ett ul, känner mig rätt orolig :(